even een rondvraagje: we hebben bij de geboorte 2 waardebonnen van speelgoedwinkels gekregen, helaas verschillende winkels maar goed. de ene 100,- en de andere 45,-. nu willen we daar graag iets voor gaan kopen waar ze iets langer plezier van heeft (zaten te denken aan bv een tuinsetje voor volgend jaar en de jaren daarna of iets van zandbak/zwembadje) of hebben jullie suggesties van speelgoed wat echt heel erg leuk is nu of later of waar ze bv nu wat aan heeft en dan straks ook. het is geloof ik 15 jaar geleden dat ik voor t laatst in een speelgoedwinkel was..... een mobile heeft ze en knuffeltjes, tutjes en rammelaars ook.
Hier wordt al jaren enthousiast gebruik gemaakt van een fisher price loopauto'tje (gekregen toen oudste 8 mnd oud was, hij heeft ermee gespeeld tot hij ongeveer 3 was, en nu vindt zusje hem ook erg leuk). Is een auto'tje met véél verschillende muziekjes en geluidjes, 't was even wennen voor ons als ouders, zo'n "herrieapparaat" (geluidsniveau valt wel mee hoor), maar de kinderen vonden/vinden het geweldig. Zusje heeft een houten loop-bakfietsje en vindt dat ook heel erg leuk. Is echt een mooi ding, zij kan er ook zelf in zitten en dan rijdt haar broer haar rond. Of ze doet haar knuffels/poppen in het bakje. Beide zijn leuk vanaf ongeveer 1 jaar. Maar een tuinsetje, of een speelhuisje voor buiten is ook superleuk! Of een klein speeltafeltje met stoeltjes voor in een eigen hoekje in de kamer.
Je hebt nu ook van die leuke (houten) loopfietsjes...jeweetwel....zonder trappers enzo! Heel goed voor kids om alvast te oefenen met hun evenwicht straks.
Ik zou ook zeggen loopautootje. We hadden er toen een gekocht die eerst in zo'n standaard stond, dan was het een soort 'hobbelpaard' autootje, met veiligheidszitje zodat ze er niet af konden vallen. En later konden ze er lekker op rondracen. Ze hebben er zeker 2 jaar plezier van gehad.
ik heb ff gegoogled op zo'n loopbakfietsje, zijn echt erg gaaf! en die zand/water tafel houden we ook even in gedachten
Duplo Little people zand en watertafel Wheely bug Kidzlifestyle - Loopfiets Wheely Bug Deze dingen spelen mijn kinderen erg graag mee. Isabella met 4 jaar dus ook nog.