Gewoon de goedkoopste simpele van kruidvat of etos (weet niet meer precies) zijn een paar euro volgens mij. lokale drogist of hema heeft ze ook.
Voor mezelf heb ik een gewone goedkope van de action. Voor de baby zo'n 10 sec ding met flexibele punt. Ik had eerst die van de action voor de baby, maar die deed er zo lang over.. Dus daarna een gekocht die binnen 10 sec meet, wel net zo fijn. En die andere is dan dus voor mezelf.
Ik had er ook twee, een simpele van de DA voor mij en een babythermometer van de Prenatal voor de kleine, deze leest lekker snel de temperatuur af.
Voor baby had ik er één van luvion, maar die had ik gratis gekregen. Voor mijzelf gewoon een goedkope van de action.
Ik voel me tamelijk blond maar dat wist ik niet en staat ook niet op mijn kraamlijst, dan nog maar eentje aanschaffen zaterdag als ik naar de Action ga
Haha is niet blond hoor, ik heb stage gelopen in de kraamzorg, dus weet er om die reden wel iets vanaf, anders zou ik zomaar dezelfde vraag hebben kunnen stellen hoor
Ik gebruik voor mezelf een oorthermometer (braun) voor baby fexibele punt. Ik heb jaren in de kraamzorg gewerkt en had de oorthermometer altijd mee vonden kraamvrouwen erg prettig.
Ik heb die ook, maar mijn kraamzorglijst zegt echt geen oorthermometer. Nou goed, heb ik er straks 3 in huis. Je kunt er maar beter genoeg hebben
Ik weet datdat overal staat geen oorth. Maar die van braun zijn echt wel goed huisarts gebruiken deze ook.
Ik heb er 2 vd kruidvat met flexibele punt, die zijn tenminste snel. En van de kinderen heb ik ook evt nog een oorthermometer! Bij mij mogen ze alleen onder mn arm meten, verder niet. Dan word er niet gemeten, haha!!