duowagen vraag tandemwagen of naast elkaar?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door oxbow, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Wij hebben een smal steegje waardoor we naar de deur moeten, dus we hadden zoiets van dan maar een tandemwagen, maar nu hebben we hem opgemeten en het steegje is 77-78 cm en dan zou een duowagen naast elkaar echt net aan door het steegje kunnen.
    Nu zitten we dus in dubio wat is nou prakischer en wat loopt makkelijker?

Ik wil wel een duowagen waar ik echt een reiswieg op kan zetten en niet alleen een babynestje, weten jullie zo welke merken je hebt die daaraan voldoen?

Ik heb nog even de tijd, maar ben me rustig aan het orienteren.

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
  3. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    zoom abc design, hele fijne kwalitatief hoogstaande wagen met tal van mogelijkheden

4. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Heb de Phil & Teds Promenade (phil&teds versie met reiswieg ipv nestje).
    Lekker compact en veel mogelijkheden. 2 zitjes boven elkaar, 2 reiswiegen boven elkaar, zitje boven en reiswieg onder, maxi cosi boven en zitje onder.
    Makkelijk in en uit klappen en ombouwen.

5. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    De Bugaboo is naast elkaar 74 cm breed. Dus zou wel passen. Maar is wat krap.

Wij hebben voor de Bugaboo gekozen omdat naast elkaar ons veel leuker lijkt dan onder of voor elkaar.
    Daarnaast rijdt deze super en is klein inklapbaar wat handig is voor onze niet al te grote auto's.

6. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Wij hebben via marktplaats een wagen gekocht waar ze achter elkaar zitten. Voordeel van deze wagen is dat je de zitjes ook zo kunt plaatsen dat ze naar elkaar toe kijken. Wij zijn er helemaal blij mee, maar wordt straks pas echt ervaren natuurlijk.

Op de foto zie je de maxi-cosi's en de stoeltjes. Die stoeltjes kun je zo inklappen dat het reiswiegjes zijn. Super handig!
    Merk is Peg Perego...

Hun eigen site is:
    Peg Perego Official Website | Netherlands

De mensen van wie wij m hebben gekocht, hebben deze wagen laten bestellen bij een babyzaak.

Succes ermee!

Bijgevoegde bestanden:

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wij hebben een Firstwheels citytwin. Ook een hele fijne wagen naast elkaar. Ben er erg blij mee.

Deel Deze Pagina