babyfoon met goede camera

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kitty01, 1 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    eerste weken gaat baby bij ons op de kamer slapen, maar daarna naar eigen kamer. Omdat wij nogal een eindje van de baby af slapen willen we graag een goede babyfoon met goede camera (die goed bereik heeft, goed geluid, etc.) Zijn hier mensen met ervaringen met babyfoons met camera? Welke bevelen jullie aan? Of welke juist niet? Alle reacties en tips zijn welkom!!

2. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    Hier hebben we de luvion grand elite...nog niet met de kleine in gebruik maar wel uitvoerig getest door manlief de kleinste geluiden vangt hij op. het bereik is ook goed door 2 betonnen vloeren heen zelfs. Het gaat vaak niet alleen om de camera maar het scherm wat goed moet zijn. deze is iig in het donker ook erg fijn je ziet alles goed. De versie duurder is bv met het beeld weer veel slechter.

3. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Hier ook Luvion, nu bijna 3 weken in gebruik en zeer tevreden over het beeld. Ook alles heel goed te zien in het donker, en laat alle geluidjes ook goed horen :). Verder zitten er dan nog leuke extra'tjes op zoals; je kunt terugpraten, muziekjes laten horen aan je baby en er kan een micro Sd kaartje in voor als je zou willen opnemen.

4. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties? Welke versie heb je precies van de luvion?

5. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Ook hier Luvion (platinum geloof ik).

Haalt niet het aantal meters wat er wordt gemeld, maar tot zeker 25 meter achter het huis wel bereik (en dan dus camera op 1e verdieping).

Voordeel is dat je er ook meerdere camera's op aan kunt sluiten. altijd handig wanneer je meer kindjes in de gaten wilt houden ;)

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik lees ff mee. Zoeken er ook nog 1

7. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Wij hebben een Alecto. Helemaal weg van dat ding. Het fijne is dat je het geluid uit kan zetten en dan naar het beeld van je kindje kan kijken. Anders wordt ik soms helemaal gek van dat gekrijs (niet dat hij veel huilt hoor, hihi)

8. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Wij hebben de Philips Avent. Ik ben er erg tevreden over!

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Alecto DVM-70 Beeld Babyfoon - Babyfoonstore.nl

Deze hebben wij. 2 maal voor ons beide meiden.

We hebben hem nu 9mnd in gebruikt en alleen maar lof!

Wat zijn wij er blij mee!

Hij kan op contenue beeld en geluid, contenue beeld zonder geluid maar heeft ook een eco modus dat het beeld uit is maar aan springt wanneer er geluid op de kamer is. Dit is zo vreselijk fijn!
    De batterij gaat erg lang mee en is snel volgeladen weer.

Alle nodige functies (en meer) zitten er op. Prijs is wel prijzig maar het bedrag zeker waard! Bereik is alleen niet heel ver. Wij kunnen hem bij de over buren neer zetten dat doet hij nog maar in hun tuin doet het beeld het niet meer.

Maar echt een aanrader hoor! Super mooi en duidelijk beeld / geluid.

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

heb ik ook sinds een week, nog niet veel gebruikt maar mn 1e indruk is zeer goed, vooral in het pikkedonker zie je heel erg goed je kleintje liggen en de slaapliedjes zijn ook leuk, gemakkelijk te gebruiken, handleiding heb ik nog niet eens bekeken, je zet dat ding aan en het werkt

11. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben Luvion grand elite. Na 8 maanden nog steeds tevreden ermee. Hebben het ook zo ingesteld dat camera aan gaat zodra er geluid is. Zo gaat het wel eens aan als er een auto of scooter met veel lawaai voorbij gaat!
    In het donker is de kleine goed te zien.
    Wij wonen nog gelijkvloers. Bereik is dan ook prima. Moeten nog gaan ondervinden hoe het is met verdiepingen.

12. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    De platinum 2 hebben wij :)

Deel Deze Pagina