Ik ben opzoek naar een binnen locatie om trouwfoto's te maken bij slecht weer. Het moet max half u van gouda af zijn. Hebben jullie nog ideeën?
Wij zijn naar een tuincentrum gegaan was heel leuk en hebben mooie foto's kunnen maken bij veel verschillende achtergronden... Hadden we van tevoren contact opgenomen met het tuincentrum
Ken de omgeving niet maar; -mooi monumentaal pand -industriële foto's kunnen onder een bruggetje/pakhuis etc -tuincentrum -kasteel oid in de buurt -kerk/kapel Maar natuurlijk schijnt op jullie dag gewoon de zon hoor!
Wij hebben hier foto's gemaakt: Home | Kasteel DuivenvoordeKasteel Duivenvoorde Ik denk dat het ongeveer een half uurtje rijden is naar Gouda. Het is een superlocatie, waar je zowel binnen als buiten foto's kan maken. (reserveren verplicht!) Maar Blijdorp of een groot tuincentrum (zevenhuizen) is ook geweldig.
Wij hadden een bouwplaats als fotolocatie. Dus wij stonden toen het regende in een garage in aanbouw. Gaf een hele mooie sfeer (vonden wij) aan de foto's.. Heb dit kunnen regelen via mijn vorige werk (woningbouw).. Maar daar moet je van houden Zie bijgevoegde foto.. zo was onze hele shoot een beetje.. Die man waarbij ik achterop zit is trouwens mij vader .. Dit was mijn trouwvervoer naar het gemeentehuis Mijn man er achteraan op eigen motor
Avifauna, vlindertuin leidschedam, wij gaan zelf binnenkort kijken bij een tropische tuin in omg hoofddorp