Hoi hoi Wie heeft zijn/haar geboortekaartjes zelf gemaakt met foto evt.. iemand ook voorbeelden? We hebben al 8 boeken doorgespit maar kunnen niks na onze zin vinden.. Had ze voorgesteld om zelf te maken evt met foto maar manlief vind dat maar niks...oh ja en overal staan voeten handjes en foto`s van andere kinderen op.. vind ik ook maar niks.. we houden niet van te veel kleur gewoon lekker creme en beige enz.. 1 vind ik heel mooi maar dat is dezelfde als mijn collega anderhalve maand terug had.. Wat te doen in deze situatie? Liefs Danielle
Ik zou zeggen maak een mooie buikfoto en bewerk die of maak een kaartje van een echo foto. Ik twijfel ook nog een beetje wat ik zal doen.
ik heb onze kaartjes zelf gemaakt (geknipt, genaaid, kaartjes gedrukt, geknipt e.d.) zie mijn album Ik maak al onze kaartjes zelf (trouwkaart en kerstkaart) dus puur ene kaartje ontwerpen was hier niet genoeg (ze verwachten meer van mij haha) dus dan maar handgemaakt mini geboortepakjes! (je kan ook shirts of rokjes bestellen geloof ik)
Er zijn genoeg leuke sites waar je ze zelf kunt ontwerpen, je kan ook een standaard model aan passen naar je eigen kleuren. Heb je toch net wat anders Kijk anders even op: www.geboortekaartontwerp.nl www.poobies.nl www.geboortecollectie.nl www.geboortepost.nl enz.. ff googlen Wij weten precies hoe we het kaartje willen, moeten alleen nu nog een fotoshoot houden om de perfecte foto te krijgen! (willen foto van mijn buik en zijn handen erop) En die van je collega, het is je COLLEGA geen familie. Wie ziet dat nou? En anders laat je em in andere kleur ofzo drukken. Andere tekst erop.. KLAAR
Hoi Ja heb al ff gegoogeld.. maar vind nog niks leuks.. M`n collega is net vorige maand bevallen dus t is nog aardig vers zeg maar.. Groetjess
www.kaartmix.nl daar heb je een programma waarmee je zelf je kaarten helemaal kunt maken (ook met foto!) wij gaan ook zelf onze kaartjes daar maken want we kunnen uit de bestaande niets vinden. Vind het een kij fijn programma!
ja maar als je apart wilt zijn is zo'n buik wel beetje standaard (wel heel mooi trouwens!) maar dat doet bijna iedereen..
Mirrel: heb buikfotos laten maken bij de fotograaf en laat aan de binnenkant van de kaart een foto in watermerk afdrukken ik zou niet dezelfde kaart nemen als collega zou jijtoch ook niet leuk vinden? Nou ik denk niet echt dat ik het erg zou vinden. alleen je collega merkt er wat van verdere familie niet.. Buikfoto`s of foto kaart is ook niet echt ons ding.. Groetjess
zie album! Een hele goede vriendin heeft de foto's gemaakt en die helemaal bewerkt. zij heeft het hele kaartje in elkaar gezet en wij hoefde hem alleen maar te laten drukken bij de drukker!
Waarom vraag je niet aan je college hoe ze het zou vinden als je hetzelfde kaartje gebruikt? Ik zou het zelf geen probleem vinden als een college dit zou doen. Het is niet zo dat je halve adressenlijst overeenkomt ofzo.
hoi! je hebt ook van die mooie kaartjes bij de drukker, waar je dan een foto in kan schuiven... als een soort fotolijstje... dan kan je de binnenkant gewoon laten drukken en dan kan je er dus een foto inschuiven van de kersverse baby of van jou bolle buikje! Het enige nadeel is alleen wel dat als je een foto van je beebje er in wil doen die kosten voor al die foto's er natuurlijk nog bijkomen en je dan ook snel een leuke foto moet hebben en snel moet laten ontwikkelen want ik neem aan dat je ook geen twee weken wacht met versturen van de kaartjes.... succes met zoeken!
Hier wat ik gedaan heb. Ik ben met een a4'tje idee'tjes binnen gelopen bij een drukkerij. Ik vond het toch fijner en gemakkelijker om in real life contact te hebben met de drukkerij. Ze hebben me toen een vrijblijvende offerte meegeven plus een visitekaartje. Ik kon dus gewoon mijn ideeen nogmaals uittypen en in pdf bestand naar de drukkerij sturen. Zij gaan dan het kaartje naar onze wens maken, net zolang totdat wij hem mooi genoeg vinden. Er zijn daar veel mogelijkheden ook qua grote, soort kaartje en wat voor soort papier. Alles kan eigenlijk, ook een eigen foto. Dus misschien is het een idee om eens bij een drukkerij bij jou in de buurt naar binnen te lopen.
Ik heb onze kaartjes stuk voor stuk met de hand geschilderd, alle 120 stuks. Je moet wat in je verlof. IK weet zo neit of er nog een plaatje in mijn album staat. Edit: Ja staat op de tweede pagina
aah lief zeg en speciaal vind ik ik houd wel van persoonlijk, iedereen kan naar de drukkerij maar niet iedereen kan zoiets zelf maken! superkaartje!
ja (moet je geen 1 jarige hebben rondlopen ) bij mij waren het uitgeknipte pakjes, de naaimachine e.d. We hebben nu net een borduurmachine gekocht wie weet is het wel leuk om daar iets speciaalsmee te doen!