ons meisje is vandaag echt heel rustig ik heb haar wel een aantal keertjes gevoeld maar niet zo heftig als anders. kan ze last hebben van weer?net als mama? ik kijk het nog even aan en anders bel ik morgen even naar de gyn maar ja ik hoef haar nog niet iedere dag te voelen natuurlijk. wel heb ik het idee dat ze bij mijn ribben zit want hel doet nu alweer zeer hahaha
hoi hoi, ik had dat ook met 27 weken dat ik de kleine minder voelde. Na een paar dagen kreeg ik het dubbel en dwars terug ahhaah
Ik heb dat ook gehad rond de 27 weken, maar dat schijnt wel redelijk normaal te zijn aangezien de baby op die termijn toch nog wel wat ruimte heeft om rond te zwemmen. Toen ik rond die termijn de baby ook minder voelde heeft de gyn een CTG gemaakt en dat was toen wel ff schrikken aangezien ze het hartje toen niet konden vinden, maar wat bleek: meneertje lag overdwars in mijn buik en daarom voelde ik hem blijkbaar minder goed.
Hier was het gisteren overdag ook erg rustig in mijn buik (29weken) tot ik gisteravond gedoucht had en naar bed ging heb er een paar uur plezier van gehad.... En nu is het weer als vanouds met schoppen bewegen enz
even ene update. ik heb vanochtend gebeld naar het ziekenhuis en ik moest gelijk komen. daar aangekomen een uitgebreide echo gehad en gelukkig was alles goed
Goed om te horen dat alles toch goed is! Altijd een opluchting, en liever 10x te veel bellen voor niks, als 1x bellen als er wel wat is
Goed dat je meteen moest komen, fijn dat alles goed was! Weer gerustgesteld Inmiddels alweer iets gevoeld?