Hallo allen, Ik ben 27 weken zwanger en tot afgelopen woensdag had ik een duidelijk aanwezig kindje in mijn buik (op enkele dagen na) Afgelopen donderdag had ik de hele dag een harde buik, maar dit was vooral bovenin mijn buik. Deze dag voelde ik ook amper beweging en eigenlijk sindsdien sowieso minder beweging. Althans ik voel haar wel maar veel minder hard. Eerder gaf ze wel paar keer per dag een flinke schop bovenin mijn buik en nu voel ik het meer onderin mijn buik en lijkt het meer op het gefladder wat je voelt bij de eerste bewegingen tijdens de zwangerschap. Nu zat ik te denken omdat ik donderdag zo last bovenin mijn buik heb gehad of ze niet aan het draaien is geweest en ze nu misschien in stuit ligt. omdat de bewegingen op andere plekken zijn en minder hard. Herkent iemand zich toevallig in dit verhaal? Want wat maakt het je toch verdomde onzeker Ga denk ik sowieso morgen de vk maar eens bellen om te vragen of dit zou kunnen, al is het even om mijn zorgen te uiten aan deskundig iemand
Geen idee maar ik zou zeker even bellen. De baby zou toch ondanks de stuit ruimte genoeg moeten hebben om te schoppen. Wat wel kan is datje kindje tegen de achterkant aanschopt waardoor je het dus minder voelt. Maar wel even bellen just to be sure
Als ik jou was zou ik zeker de vk bellen! Ons kindje ligt al de hele tijd in stuit en ik ben inmiddels 31 weken zwanger, maar ik voel de kleine ontzettend goed bewegen de hele dag door!