Hallo allemaal, Ik ben afgelopen zaterdag in het ziekenhuis geweest voor fm, eitje was gesprongen en zag er allemaal goed uit. Alleen....er zat vocht in m'n baarmoeder. Dit komt door mijn 2 eerdere keizersnedes. Heb al gegoogeld hierop en schijnt dus een niche te zijn. Nu is mijn vraag is er iemand die toch spontaan zwanger is geraakt? Of is een operatie altijd nodig? De eerste keer dat ik een echo kreeg was m'n litteken wel te zien, maar was niet afwijkend ofzo. Kwam pas aan het licht toen ze m'n cyclus ging volgen. Eerst zat er beetje vocht en na m'n eisprong dus ook in baarmoeder. Moet nu vrijdag weer terug om te zien wat er verder met het vocht gebeurd, maar ben behoorlijk van slag geraakt van dit nieuws. Hoop dat iemand me tips kan geven wat nu te doen. Vraag me bijvoorbeeld af of het niet weg te zuigen is. Alvast bedankt voor het reageren!
Beste Sandra, Sorrie maar ik kan je helaas niet voorzien van goede informatie en adviezen hierover. Er zijn hier diverse factoren van belang zoals bijvoorbeeld hoeveelheid vocht, waar gesitueerd etc). Ook is dit een vakgebied van de gynaecoloog en niet van de verloskundige. Ik zou je vragen even opschrijven zodat je ze vrijdag allemaal kunt stellen. Succes, Groetjes Gea
Beste Gea, Bedankt voor je reactie, zie nu ook dat ik hem verkeerd gepost heb. Was de bedoeling in het algemene forum te plaatsen. Groetjes Sandra