Help!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Happymother, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymother

30 mrt 2010
    11
    0
    0
    Gelderland
    ik heb een vraag aan mensen/mama's:

ik ben zwanger, en ik ben hartstikke blij! maar nu mijn vraag.:
    mijn ouders zijn op leeftijd, en ook nog christelijk: Hoe kan ik het beste dit vertellen?
    ik wil het heel graag houden dus bang voor hun reactie.
    ik ben 20 jaar dus nog best jong ( maar een prachtige leeftijd om mama te worden )
    ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en tips kunnen geven

alvast bedankt!

2. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Hmm, erg lastig om je daarmee te helpen.
    Ik weet niet hoe streng je ouders zijn en hoe je relatie verder is met hun.

Ik ben altijd van het eerlijk zijn, dus ik zou dan ook een avondje langs gaan of gewoon een geschikt moment kiezen waarop je rustig met ze praat en het ze dan vertelt. Misschien schrikken ze eerst maar probeer zelf rustig te blijven en duidelijk te laten zien dat je er helemaal achter staat.
    Wellicht is het een idee om samen met je vriend te gaan.

Succes ermee.

3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    ben wel benieuwd wat op leeftijd en christelijk te maken hebben met zwanger zijn?

Zelf ben ik ook al op leeftijd (45) en ook christelijk.
    Maar ik zou heel blij zijn als onze kids thuis kwamen met de boodschap dat er een kindje komt hoor...

4. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    lieve mama en papa..
    er is iets moois gebeurd , iets wat mijn leven opfleurt.
    Wij zijn al heel erg blij , want er groeit een nieuw wonder in mij.
    Dus bij deze wilde ik jullie dat vertellen :), zodat jullie over ? mnd
    vingertjes en teentjes kunnen komen tellen.