2-ling

Discussion in 'Zwangerschap' started by Never lose hope, Mar 22, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

Feb 4, 2015
    1,314
    308
    83
    hoi! Ik ben er vandaag achter gekomen dat er 2vruchtzakjes te zien waren op de echo. Eigenlijk wist ik dat het zo kon zijn wegens hormoongebruik. Toch ben ik in shock wauw weet eigenlijk niet wat ik moet voelen, nooit gedacht dat dit mij zou”overkomen”.

Ik ben nog maar 5+3 weekjes dus het is allemaal afwachten hoe het gaat lopen.

Wie is er nog meer zwanger van 2 en wat voelde je? Hoe was jouw eerste reactie ? Ik heb ook al een zoontje van 1,5 dus als alles goed gaat hebben we er straks 3! Van 1 naar 3.... shock dus Haha.

Ik vind het leuk om ervaringen te horen!

Liefs

Eva2011 and Mississippi like this.
  2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Hi wat leuk een tweeling, gefeliciteerd!

Zelf ook zwanger van een tweeling, ook door hormoongebruik en iui.
    Voor ons was het dus ook niet echt schrikken omdat de kans groot was, had 3 follikels.

Ik ben wel misselijker geweest als tijdens de zwangerschap van mijn zoontje en veel moeier. Lig nog steeds elke avond om 20.30u op bed.

Never lose hope likes this.
  3. qwsr

qwsr Actief lid

Mar 20, 2016
    139
    80
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Gefelkciteerd ik ben ook zwanger van een tweeling was compleet verrast moest ecgt aan het idee wennen van 1 na 3 haha maar goed. Ik voelde me wel ok de eerste 3 maande buiten geen eetlust en misselijkheid. Dat is nu gelukkig weg en voel me fitter dan met me 1e zwschap heel gek.

4. Meysje

Meysje Bekend lid

Nov 5, 2012
    531
    318
    63
    Wat leuk!
    Eventueel kun je hier mee posten
    http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/zwanger-van-een-tweeling-meerling.669662/page-27#post-21365434

Hier ook zwanger van een tweeling.
    Enige wat ik merkte was een hele positieve test voor nod. Verder niet misselijk, zelfs minder moe dan bij mijn oudste. Door de afwezigheid van klachten en zelfs bloedverlies ging ik uit van een missed abortion. Dat er twee hartjes klopten was daarom dubbele schok. Nu zijn we er echt ontzettend blij mee. Inmiddels merk ik het fysiek wel dat er twee zitten haha.

5. Never lose hope

Feb 4, 2015
    1,314
    308
    83
    Ik wist ook wel dat er kans was maar schrok als nog Haha! Ik ken je nog wel van toen ik voor mijn eerste ging. Tijdje terug dus. Toevallig dus allebei 2! Ik was dus met 4 weken al misselijk bij mijn zoontje vanaf 6 en echt heel misselijk geweest toen! Houd mijn hart vast. En idd ook mega moe.

6. syl33

syl33 Bekend lid

Oct 2, 2017
    546
    410
    63
    Female
    Wauw gefeliciteerd!!

Hier ook zwanger van 2! So far zwaarder kwa kwaaltjes dan bij m’n zoontje. Meer misselijk, doodmoe, totaal geen energie, hoofdpijn en migraine. Nu gaat het wel beter gelukkig.

Buik groeit harder dan bij m’n vorige zwangerschap.

7. Never lose hope

Feb 4, 2015
    1,314
    308
    83
    Ja dat idee vind ik dus ook zo wennen, van 1 naar 3! Ik heb zelf ook geen eetlust meer. Ik hoop dat ik me ook fitter ga voelen Haha zou wel leuk zijn :)

8. Never lose hope

Feb 4, 2015
    1,314
    308
    83
    Wel beter dat je kwaaltjes niet dubbel zo erg zijn, dat merk ik hier dus al wel Haha. Hoelang duurde het voordat je van shock naar ontzettend blij ging Haha?

9. Never lose hope

Feb 4, 2015
    1,314
    308
    83
    Dat merk ik idd nu ook al! Jij gaat dus ook van 1 naar 3 Haha zo gek. Wij vonden 2 eigenlijk wel prima. Moet echt wel even omschakelen. Het is natuurlijk nog afwachten hoe het er allemaal over 2 weekjes uit ziet. Alleen moet ik er dus wel rek mee houden. En ja dat van die buik merkte ik gelijk al! Voelde hem namelijk al boven mijn schaambotje uitkomen, dat is wel heel vroeg. Plus echt een darmbuikje zichtbaar!

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Ow echt? Ben daar heel slecht in, heb geen idee meer eigenlijk, haha.

Hopelijk valt het mee met de misselijkheid.

Share This Page