Vorige maand (2 sept) heb ik bij ruim 5 weken en VMK gehad. Op 17 sept heb ik mijn ei gevoeld en ook het vruchtbare slijm gehad (zo dit als eiwit). Mijn LF is altijd precies 14 dagen. En mijn temperatuur is vandaag de dag nog steeds heel hoog (37,4 waar deze normaal (tussen menstruatie en ei) 36,7 is)). Vandaag zou dan dus ook mijn NOD zijn. Echter geen tekenen van ongesteldheid, en ook niet van een naderende, want ik heb altijd al een dag last van bruin verlies voordat de ongi doorzet. Naar mijn idee is na mijn VMK mijn cyclus niet van slag omdat ik netjes mijn ei heb gehad. Mijn testen (KV 2 voor 5) blijven negatief en mijn ongi blijft dus ook uit. Heeft u tips?! Of weet u waardoor dit zou kunnen komen? Als ik zwanger zou zijn, zou ik toch wel positief moeten testen, want bij mijn vorige zwangerschap testte ik al op 10DPO positief. Graag hoor ik iets van u, Groetjes
hoi gewoon afwachten. Ik zou nu even niets doen en als je over 4 dagen nog niet ongesteld bent nog eens testen. Het kan prima dat je cyclus toch langer is dan je verwacht en dat de ongesteldheid gewoon later komt. Geef het even de tijd. Mirjam
ja dat zou dan kunnen door mijn VMK.. Heel moeilijk is dat.. Wachten.. Maar er zit inderdaad niets anders op. Wat adviseer je mij als de test over 4 dagen nog negatief is met een hoge temp en geen ongesteldheid? Groetjes!
Jeej! Gisterenavond had ik een tuurtreepje en vanochtend een CB digital die zei: Zwanger 1-2 weken. Nu weet ik niet precies hoe lang, omdat ik afgelopen maand een VMK heb gehad. Het vloeien begon op 2-9 en hield 7 dagen aan.. Ik ben deze cyclus steeds uitgegaan dat deze is begonnen op 2-9. Is dat reeel?