favo tv programma/dvd van je baby/dreumes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Athina, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi meiden,

ik was gewoon wel nieuwsgierig, wat jullie kindjes nu echt leuk vinden als ze eens tv kijken.

Toen fae erg klein was, keek ze alleen maar baby einstein, dit vond ze altijd erg leuk, met name de muziek!

3 weken terug echter op de rommelmarkt heb ik een dvd'tje gekocht waar allerlei filmpjes op stonden, waaronder : WaWa (en bob de bouwer, de wielen van de bus, simsallagrim, de berenboot etc) .
    Maar dit vind ze dus helemaal geweldig.

We zijn al heel vaak naar de kinderboerderij geweest, waar de beesten toch ook flink tekeer gaan (ze vind ze echt leuk ook) , maar ze zei voor het eerst 'mèh mèh' tegen het schaapje op tv bij WaWa :D !
    Dus nu hebben we maar een hele dvd via marktplaats gekocht, met alleen maar WaWa.

Maar wat vinden jullie kleintjes leuk?

2. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    Hoi hoi,

Leuk he hoe die kleintjes kunnen reageren :D

Mijn meisje vind platvoet en zijn vriendjes leuk (ze weet precies in begin dat de dino komt die fluitend geluid maakt en doet dan ze als vast voor voor ons hahahaha) verder helemaal verzot op pingu en teletubbies.

Liefs,
    Patricia

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Joey heeft een hele tijd een Bumba-gekte gehad.
    Nu is het Bibaboerderij en de Teletubbies

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Sara vindt Bumba, Teletubbies en soms het zandkasteel leuk. Maar ze mag van ons maar 2 a 3 keer in de week een klein half uurtje kijken. Vind ik op deze leeftijd echt genoeg.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Sesamstraat en dan met name dat stukje met die hand (tegen de blauwe achtergrond) en stukjes met poppen, zoals o.a. Bert en Ernie. En van de week zapte ik langs de teletubbies en dat was ook helemaal geweldig. Ze zat gewoon ademloos te kijken! En d'r aandacht was ook direct weg toen er een filmpje kwam over allemaal kindjes. En weer terug toen dat filmpje afgelopen was en de teletubbies weer in beeld :)

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Bumba staat hier met STIP op 1.

Daarna een of ander "steek je linkerbeen vooruit en dan weer achteruin" liedje op babytv en daarna de teletubbies.

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha grappig, dat is hier ook. Louise wordt echt erg boos als er zo'n filmpje tussendoor komt bij de teletubbies.

8. Hier staat Bumba met een dikke stip op 1.

Verder vind hij de teletubbies ook erg leuk, alleen niet die stomme filmpjes tussendoor.

9. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

De hokie pokie... als die weer eens langskomt heb ik die de rest van de dag in mijn hoofd. :x;)

10. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hier met stip op 1: Bumba!!! En verder Hopla (erg leuk voor kleine kinderen) Teletubbies, En de wielen van de Bus (broem Broem!!!)

11. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Teletubbies en Zandkasteel vindt ze leuk.
    ECHT favoriet is Dribbel; hebeen dvd met filmpjes van 5 minuten; erg leuk!!

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier eigenlijk helemaal niks!

Ze is veel te druk met spelen en andere zaken.

13. JongeMoederVan2

25 sep 2009
    77
    0
    0
    Bumba is hier favoriet.. Daarna komen de tweenies, teletubbies, en 't zandkasteel.

14. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

Hier echt de teletubbies. Zelfs als hij in zijn box ligt te spelen draait hij zijnhoofdje naar de tv als de teletubbies op tv zijn.

Kan je nagaan die vond ik altijd zo erg als ik ze op tv zag. Ik haatte het echt. Maar nu vind ik het ook wel leuk worden.

15. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    TELETUBBIES ! stipt op nummer 1 ! maar wordt wel snel ingehaald door ZANDKASTEEL ! en het liedje doet het hem hoor ,dag toto , dag sasa dag koning koos ,tot de volgende x maar weer ! haha..

tweenies
    baby tv ( draco,hoky poky en dat poppetje met die fluit en dan verschijnen er 4 verschillende dingen uit een paddestoel , helemaal wild wordt ze !
    sesamstraat

esmee is wel een tv kijker !

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Bumba is het enige waar ie echt voor zitten gaat. Teletubbies vind ie soms leuk, maar ook de filmpjes niet. En deze week (we hadden vakantie en de tv stond aan op een moment dat ie normaal nooit aan staat) was ie in de ban van "de droomtuin" kwam op jetix geloof ik. iig met iglepigle, upsiedaisy (ofzoiets) en lekkahpekkah haha

17. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

18. marleen3

marleen3 Actief lid

27 mei 2006
    317
    0
    0
    Bumba is hier nummer 1 en daarna Teletubbies en Hopla

19. Hier is Megan helemaal gek van het zandkasteel.
    Het gaat haar niet speciaal om de uitzending op tv,moet wel zeggen dat het zandkasteel het enige is waar ze even rust heeft en stil kan zitten.De dvd hoes of kleurplaat is al genoeg om haar helemaal wild te zien worden en luid te horen roepen "toto","sassa"
    Helaas is er niet veel van te verkrijgen(of erg duur)

20. san 14

san 14 Actief lid

22 dec 2008
    130
    0
    0
    Brabant
    hier is bob de bouwer echt favoriet en dan vooral het liedje!
    en het liedje en de clip van snappie de kleine krokodil

Deel Deze Pagina