bh's van prenatal

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Stinkerbell, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hey Dames,

Iemand ervaring met de bh's van de prenatal. Ik heb er nu van Anita over deze ben ik best tevreden maar vind dat de stof zo uit lubbert.
    En ik heb ze nu zonder beugels. Met beugels heb ik meer steun toch?

2. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik zou niet zeggen dat de beugels echt meer steun geven, maar dat ze de vorm van de borst meer beïnvloeden. Je kunt ze inderdaad uitproberen, als je je daar prettiger bij voelt.

Persoonlijk draag ik pas een maand of 2 weer beugelbh's omdat ze erg pijnlijk waren om te dragen toen mijn productie nog hoger lag.

Ook kunnen ze (omdat ze meer tegen de borst drukken) ervoor zorgen dat er melkkliertjes afgesloten worden wat in het ergste geval tot een borstontsteking kan leiden.

Als je ze aanschaft laat je dan goed adviseren over de maat en pasvorm zodat je die problemen tot een minimum beperkt. En ik zou er ook niet meteen teveel aanschaffen want stel dat ze na een paar uur erg onconfortabel zitten heb je ze voor niets aangeschaft.

3. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    ik heb voedingsbh's van de prenatal. Ik ben erg tevreden, zitten goed, zien er nog goed uit en zijn niet duur. Ik heb zelfs 1 met kant, en die is bijna mooi ;)

Deel Deze Pagina