Jelina wilde sinds een week of 3 haar laatste papfles niet meer, waardoor mevrouw 's nachts wakker werd van de honger of dorst. Nu heb ik haar een keer een papfles mee na bed gegeven, en toen ik zelf na bed ging zag ik dat deze helemaal leeg was. Ik er nog eentje gevuld, en de dag erna 's ochtends werd ze om 10 uur wakker. En de 2e fles was ook leeg. Ik denk dus zelf dat ze om een uurtje of 6 wakker is geworden en toen haar flesje zag staan en deze leeg gedronken heeft en weer gaan slapen is. Sindsdien doe ik dit dus elke nacht. Maar ik weet dat er op de verpakkingen van nutrilon kant en klaar 2 staan dat een klaargemaakte fles maar 2 uur bewaard mag worden. Nu is mijn vraag kan dit echt zoveel kwaad, of valt het met haar leeftijd wel mee. (gewone melk drinkt ze niet) En ik hoor van mensen dat dit niet goed is ivm de tandjes. Klopt dat?
ik zou haar zeer zeker geen fles in bed geven... als ze honger heeft "roept" ze je vanzelf wel en is het voor haar beter dat ze gewoon een "verse" fles krijgt... als jij haar 's avonds die fles meegeeft in haar bed, kun je op je klompen navoelen dat als zij die s ochtends leeg drinkt niet alleen maar pap naar binnen krijgt maar miljoen bacteriën....niets zo bederfelijk en een bron van bacteriën als melk...er wordt niet voor niets aangeraden ze niet langer dan 2 uur te bewaren... laat dat flesje lekker achterwege en wacht gewoon tot ze je roept tis in ieder geval beter voor haar om een verse fles te krijgen dan een oude, maar dat weet je zelf ook wel denk ik...dit is meer gemakshalve als ik het zo lees succes smoekie
Je hebt helemaal gelijk! Het is ook puur gemakshalve. Ik denk dat ik haar gewoon haar flesje mee na bed geef, en hem eruit haal als ik na bed ga, meestal is ie dan leeg, en leg ik nog een nieuwe neer, maar dat doe ik niet meer. Ik heb het idd aangekaart omdat het me gewoon niet lekker zat, en ga ook stoppen. Smoekie, bedankt.
graag gedaan meid zo ligt die fles in ieder geval niet de hele nacht "te stinken" en krijgt ze 's morgens lekker vers "van de pers" gr.smoekie