vandaag nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eline23, 15 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline23

eline23 Niet meer actief

Vandaag is mijn nod,maar ik durf gewoon niet te testen...
    Ben gewoon bang dat ik toch ongi ga worden,want heb het steeds wat koud en steekjes in buik..wel ben ik nog steeds wat misselijk.
    Denk als ik deze week niet ongi word ik pas zondag ga testen...

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hoi, ik wil je alleen even offtopic een tip geven; misschien is het handig om alles in hetzelfde topic van je te zetten. Je opent nu wel heel veel topics met alles rondom je NOD ;) zou wat overzichtelijker zijn voor iedereen en jezelf.

3. eline23

eline23 Niet meer actief

Helaas zo net negatief getest met dipstick van 123thuistesten.nl mijn urine was ook niet erg geconcentreerd

4. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ai, wat jammer. Succes in de volgende ronde...

5. eline23

eline23 Niet meer actief

Nog steeds geen ongi te bekennen....

6. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Maar ik zie dat je ook wel eens een cyclus van 36 hebt gehad he? Op hoeveel dagen zit je nu?

7. eline23

eline23 Niet meer actief

Ik zit nu op dag 32, maar weet eigenlijk wel zeker dat ik mijn eisprong 2 weken terug heb gehad...

8. Pitahaya

Dan ben je dus al 1 dag na NOD. Dan zou ik vandaag nog eens een testje doen, als die weer negatief is, dan zou ik een weekje wachten en nog eens testen....

9. eline23

eline23 Niet meer actief

Heb net testje gedaan, maar helaas negatief...:(

10. Pitahaya

Balen, dan denk ik helaas dat je niet zwanger bent en dat je je misschien hebt vergist in je ovulatie. Hoe weet je zo zeker dat je 14 dagen terug geovuleerd hebt? Of je LF is misschien wat langer?

11. eline23

eline23 Niet meer actief

Nou ik leek het te voelen, had flinke buikpijn...
    Nou hoop ik maar dat mn ongi snel komt, kunnen we in ieder geval verder..
    Moet zeggen dat ik nu ineens vette hoofdpijn krijg, en dat heb ik meestal voordat mn ongi komt

12. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Eline,Je ei is blijkbaar toch later gesprongen dan je zelf dacht ..dus nog even moed houden.. Of een latere innesteling is ook mogelijk!!

13. Pitahaya

Je ei voelen springen voelen niet veel vrouwen.
    Meestal kun je wel wat klachten hebben voordat je ei springt. Je zit dan al wel in je vruchtbare periode. Ik denk dus inderdaad dat je eisprong wat later is geweest.
    Maar wat Moonlight zegt, het kan nog steeds. Je bent nog niet ongesteld!

14. eline23

eline23 Niet meer actief

Het zou idd best kunnen...
    Maargoed test is helaas nog steeds negatief:( en dat in combinatie met de hoofdpijn die ik nu heb,denk ik dat mijn ongi eraan komt

15. Kel1985

Kel1985 Lid

23 sep 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend jammer...hopelijk krijg je geen menstruatie!!

16. eline23

eline23 Niet meer actief

Ben nu nog steeds niet ongesteld... Ook is mijn temperatuur weer iets omhoog gegaan....heel vreemd!! Heb nog wel steeds menstruatieachtige buikpijn

17. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Toch misschien nog een keer testen

18. eline23

eline23 Niet meer actief

Net getest met een dipstick van 123thuistesten, die heeft dacht ik 25 hcg nodig, maar helaas negatief :(

19. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    aangezien je geen ochtend urine gebruikt kan het zijn dat die niet tekent. Of je urine kan ook niet geconcentreerd genoeg zijn.

20. eline23

eline23 Niet meer actief

Heb steeds de vroege test gebruikt van zwanger en kids,dan had ik daar toch al wat op moeten zien?

Deel Deze Pagina