Help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Joycevanerp, 16 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycevanerp

10 apr 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag ben ik 6 dagen over tijd, normaal is mijn cyclus altijd 28 of 29 dagen maar nooit langer dit is al 4 maanden zo.

Nu heb ik 3 testen gedaan, de eerste (action) gaf positief aan, de tweede (action) negatief, dag erna een clear blue test gedaan met ochtend urine en die gaf niet zwanger.

Nu heb ik de huisarts gebeld en ze zegt dat de eerste test toch gelijk kan hebben en dat ik de dag erna misschien minder het zwangerschapshormaan aanwezig had.
    Morgen belt de huisarts over hoe en wat.

Vanochtend ook wat bruin/rood weefselachtig iets na het plassen wat ik nog nooit gehad heb (sorry voor de details!!)

Wat denken jullie?
    Ooit iemand overkomen?

2. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik zou even een kruidvat 2 voor 5 euro test halen. Die van de action kunnen wel eens vals positief geven omdat de streep is voorgedrukt. Niet om valse hoop te geven maar die van de kruidvat zijn daarin ietsje beter.

Anders even een test bij de HA doen :)

3. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Hoi Joyce,

Wat vervelend die onzekerheid! Misschien moet je nog een dagje wachten en nog een test proberen. En als je morgen de huisarts aan de telefoon hebt kan je vragen of ze bloed willen prikken. Dan zie je meteen of er een bevruchting is (geweest).
    Veel sterkte met afwachten en ik hoop dat het positief voor je uitpakt.
    Heb je trouwens een foto van je positieve test?

4. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Seepje, de testen van kruidvat zijn allang niet meer zo goed als ze waren.. het is per persoon verschillend. Ik heb nog nooit vals positief getest met action en wel gekloot met die van kruidvat dus TS het zou heel goed kunnen zijn dat je HCG nog laag is en daarom nog schommelt! Ben benieuwd, duim voor je!

5. Joycevanerp

10 apr 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

De huisarts heeft niet gebeld is hij vergeten denk ik maar gisteren helaas toch het begin van menstruatie. Nu maar hopen dat we de volgende keer wel geluk hebben bedankt voor het luisteren oor

6. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Jammer zeg! Heel veel succes de volgende ronde!

Deel Deze Pagina