Joh is hier nog geen topic over Op internet word die Sabia volledig afgebrand maar mijn idee is...waar 2 kijven hebben 2 schuld. (Lekker zinloos topic maar goed het is weer in het nieuws)
Whahaha ja ik denk dat ik er vannacht niet van kan slapen, onee dat is omdat mijn jochie hele hoge koorts heeft...
Was het eindelijk stil rond de vete tussen Syl en Sab, gaan Raf en Sab toch nog uit elkaar. Tssssss! Maar lekker dan dat zij helemaal wordt afgebrand, misschien is dat voetballende egootje helemaal niet zo'n lief mannetje. *leve de komkommertijd*
Ik ben zo blij dat ik niet beroemd ben! Maar inderdaad dat alles zo breed uitgemeten altijd word! Bijvoorbeeld hun miskraam moet er niet aan denken om dat iedere keer te moeten lezen als mij dat overkomen zou zijn. Maar goed het was natuurlijk ook niet geweldig te noemen als beste vriendin van Sylvie om er dan met de partner van je beste vriendin ervandoor te gaan maar aan de andere kant schijnbaar waren zowel Sylvie als Rafael beide niet bepaald trouw te noemen. Maar ondanks alles waarom moet dit zo breed uitgemeten in de krant komen?
En het is door een familielid van Rafael in het nieuws gebracht blijkbaar. Ook nog met de woorden "Wij (de familie dus) zijn er blij om"....Klinkt als een lekkere familie
Als je je geluk bouwt op de ellende van een ander, vind ik het niet zo heel gek dat de basis niet zo sterk is
Hahaha Ik moest ook even nadenken.. Maar verschrikkelijk zeg, hopelijk vinden ze beide snel iets nieuws.
Vond t altijd al een triest stel, en die Sabia al helemaal. Over golddiggers gesproken. En dan bij elke vent weer een kind proberen te maken wat dan weer niet lukt.. Mens hou toch op. Trouwen, kind nemen, weer scheiden, bij een andere kerel zwanger raken.. En dan ook nog bij de man van je beste vriendin. Gelukkig steekt karma ook nog es af en toe ergens een stokje voor
Echt verschrikkelijk. (not) Wie de man weg kaapt van een ander kan nooit gelukkig woorden. Niet dat ik Sylvia zo leuk mens vind in tegen deel brrr mij te snobberig ook al wil ze dat niet zo doen over komen.