Minder drinken, maar niet ziek?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door WendyB, 13 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WendyB

WendyB Actief lid

25 jul 2006
    260
    0
    0
    Julia drinkt sinds een week ineens een stuk minder. Ze krijgt normaal 5 x 150 cc + 5. Nu laat ze vaak 50 tot 70 cc staan. Ze komt wel aan het minimum voor zover ik dat uitgerekens heb.

Normaal dronk ze zo gulzig dat ze binnen 10 minuten haar fles leeg had, maar nu stopt ze gewoon met drinken na 10 min en treuzeld ontzettend.

Ze geeft niet over en heeft maar 1 dunne poepluier per dag.

Denken jullie dat ik me zorgen moet maken?
    Heeft iemand dit ook al eens gehad?

Liefs Wendy.

2. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Misschien een snellere speen proberen?

3. WendyB

WendyB Actief lid

25 jul 2006
    260
    0
    0
    Ze heeft een s-speen van difrax, zou een grotere speen beter zijn?

4. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Misschien is jouw kleine wel toe aan een fles minder. Hierdoor kan je misschien 4 flessen gaan geven van 180cc en heb je kans dat ze wel leeg gaan.

Zo'n kleintje regelt het meestal wel zelf hoor. Dat deed mijn ventje ook. Nu zit hij aan 2 flessen en ik heb niets hoeven afbouwen

5. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Rond de 3 maanden had Emiel dit ook. Het duurde hem gewoon te lang en dan had hij geen zin meer. We zijn overgestapt naar de M-speen van Difrax en toen ging het goed. Wel even kijken of die niet te hard gaat er is dan wat meer kans op spugen.

6. Tyler heeft dit ook gehad zo rond die tijd.
    Bij hem was het duidelijk een sprongetje, dan drin ken ze ook minder.
    Wij hebben hem toen gewoon wat vaker de fles gegeven en nu zitten we weer op de 4 flessen die hij daarvoor ook kreeg.

7. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Bij Merel was het een sprong. Andere speen geprobeerd, maar dat werkte maarr even....Na een week was het over!

8. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Hier ook een die sinds 2 dagen zijn fles niet leeg drinkt. Hij kan het hebben dus ik doe er niks mee. Komt vanzelf wel weer dat hij ze leeg drinkt.

Deel Deze Pagina