grrrrr mijn man en ik worden echt stapel gek van onze kleine. De hele dag door gilt ie. En niet zo zachtjes ook. Het is de hele tijd AAAAHHHH of HEEEE En niet alleen in huis maar ook tijdens het wandelen en in de winkel. Het doet gewoon pijn aan je oren! We benoemen alles wat ie ziet en zeggen mama en papa en zijn naam enzo in de hoop dat ie gaat praten en zo van het gillen afkomt. Maar hij zegt geen enkel woord. Hij gilt alleen. Help! hoe laten we hem stoppen met gillen? want het is nu al maanden aan de gang en het word alleen maar erger
Als ik dit lees weet ik ook wat me te wachten staat. Emiel gilt ook, het lijkt soms wel een meid. Zo hoog en scherp gillen dat er op een gegeven moment geen geluid meer uitkomt. Hij heeft het vooral als hij enthousiast is of eten wil. Gelukkig kan hij ook wel rustig brabbelen en keuvelen. Heb helaas geen oplossing voor je, maar wil je wel sterke wensen.
danisha maakt ook veel lawaai.. gillen kan ik het niet noemen meer harde geluiden maken.. het gaat soms door merg en been.. als ik in de winkel ben heeft ze vaak een speen in haha
teruggillen wil wel eens helpen, maaja dat doe je ook niet als je in de appie staat hihi. maar thuis deed ik het wel eens, en dan keek lars heel verbaasd, doet mama nou ? als hij het ergens "openbaar" doet, probeer ik hem af te leiden door een liedje te zingen of te kletsen. maar ik vrees dat die gillende keukenmeidfase er gewoon bij hoort. nu hij wat meer woordjes kent word het wel minder, maar hij kan het nogsteeds....
hier wordt ook wat afgegilt; maar moet zeggen dat ik het niet hinderlijk vind , dus ik doe er niks aan hihi soms lekker voor de gein met zijn 2tjes gillen (niet hard hoor) maar wat een lol hij dan heeft...zo leuk! Ik denk dat het vanzelf wel ove rgaat hoor, probeer je niet teveel van aan te trekken...
gelukkig om te lezen dat het weer vanzelf over gaat. Hoop dat het snel gebeurd Hij kan het echt heeel lang volhouden dat geschreeuw. en we zijn net verhuisd dus maak me dan ook wel beetje zorgen over wat de buren zullen denken