hallo mijn dochter is op 11mei geboren maar sinds vanacht wil ze niet meer goed drinken.Ik geef fles voeding en ze mag 100cc maar soms drinkt ze maar 60 en vanochtend heeft ze maar 30 gedronken en nu ben ik al een uur bezig om haar een fles te geven maar ze heeft hier ook maar 30 gedronken.Bij het kraamzorg hotel kreeg ze friso en hier heb ik kruidvat merk kan het daar aan liggen?ben zo bang dat ze ondervoed raakt.Oh ja als ik haar de fles geef dan drinkt de 5 min en dan valt ze in slaap en ik krijg haar moeilijk weer op aandacht heb daar ook al duizend dingen op geprobeerd zoals nat doekje,blazen in gezicht enz enz wat moet ik doen? groetjes eva
Hallo Eva, Ik begrijp dat je je ongerust maakt. Dit is alleen het lactatiekundige forum. Wij hebben verstand van borstvoeding en helemaal niet van kunstvoeding. Wellicht kun je je vraag beter stellen op het forum over flesvoeding. Succes. Groeten Rieneke
Hallo Eva, Ik begrijp dat je je ongerust maakt. Dit is alleen het lactatiekundige forum. Wij hebben verstand van borstvoeding en helemaal niet van kunstvoeding. Wellicht kun je je vraag beter stellen op het forum over flesvoeding. Succes. Groeten Rieneke