blehhh....wordt ik nu ongi of niet

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Alita, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Ik geef nu sinds een paar weken nog maar 1x per dag bv en merk dat ik langzaam weer ongi wordt, denk ik:(...maar het rommelt nu al bijna 2 weken en ik wordt het maar niet...ik voel me echt zo irritant als je je kan voelen als je ongi wordt maar er komt niks...

Bah! Wie had dit ook?

2. Alita

Alita Niet meer actief

niemand.......

3. Bri

Bri Niet meer actief

Nee, ik had dit niet. Ik werd al weer ongesteld toen ik nog volledig BV gaf (eerste keer na 5 mnd, tweede keer al na 3 mnd). Ook geen last gehad van langdurig gerommel. Ik werd niet meer zo regelmatig als voor de zwangerschap, maar had geen last van wat jij beschrijft.

Nu wel, trouwens, sinds ik een mirena heb voelt m'n lijf niet meer als normaal. 2 weken voordat ik ongesteld word (minimale bloeding, maar toch een bloeding) krijg ik al krampen en die blijven totdat de menstruatie begint. Erg vervelend, ik ben al bijna zover dat ik m'n huisarts ga vragen of het niet beter is om het ding eruit te halen en een andere AC-vorm te kiezen.

4. Alita

Alita Niet meer actief

Spiraal heb ik ook gehad en idd veel last van gehad, zou er ook niet meer voor kiezen.

Ja ik heb nu dus weer geen last meer van krampen,......zeer vreemd hoor!
    Ik heb hiervoor wel eens vaker wat krampjes gehad maar nu was ik ervan overtuigd echt ongi te worden maar dus niet!

Ik hoop het dan wel eens te worden want dit is ook niks hoor....

5. Bri

Bri Niet meer actief

misschien heb je wel net je eerste ovulatie gehad? kun je ook wel een tijdje gerommel van hebben, dacht ik zo.

6. Alita

Alita Niet meer actief

ja geen idee.....maar ik slik minipil .... ach we zien wel ....
    Geef alleen nu nog maar 1 bv en ik denk dat mijn lichaam zich voorbereid op een ongi of zo..

7. Bri

Bri Niet meer actief

hmmm, daar heb ik dan weer totaal geen ervaring mee. minipil slik je permanent door, toch? krijg je dan uberhaupt een bloeding? een ovulatie niet, als het goed is.

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Met de gewone pil heb je geen eisprong, bij de minipil is die kans 30%.

Maar je slikt de minipil door, dus geen stopweek, dus geen onttrekkingsbloeding.

9. Alita

Alita Niet meer actief

nee idd ik slik m door....
    Maar omdat ik nu naar 1x bv per dag ben gegaan merk ik dat mijn lichaam hierop reageerd....

Ik heb zoals ik al zei wel vaker wat krampjes maar nu is het best erg....voor het weekend dacht ik nog ik wordt nu echt ongi, weekend nergens meer last van en nu gister en vandaag weer wel erg...

Dus het zit er aan te komen denk ik.
    Bij de oudste werd ik het pas toen ik helemaal stopte met bv en minipil....dit herken ik ook niet vandaar dat ik het vreemd vindt..

10. Alita

Alita Niet meer actief

IK heb ook geen bloedingen gehad vanaf de geboorte...want je kan wel een beetje bloedverlies krijgen tussendoor maar heb ik geen last van;)

11. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    pfff heb regelmatig gerommel maar nog steeds geen ongi hoor!! soms voelt het als eisprong of ongi maar er komt niks haha! ik geef nu na ruim een jaar nog bv en meerdere keren dan 1 per dag...onze kleine heeft nog erg behoefte eraan...

12. Alita

Alita Niet meer actief

Ja ik heb het nu alleen dus veel erger....bah irritant is het he!

13. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    het liefst word ik gewoon eens ongi...wil mn lijf weer terug!

14. Alita

Alita Niet meer actief

ja he ik ook hoor.....dat weet je tenminste dat je niet zwanger bent ofzo...

Maar ik ga stoppen binnenkort met de bv.....dan wordt alles weer normaal hahaha...jij?

15. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ik ben ook bezig te stoppen maar meneertyje doet moeilijk met ander drinken hm...hij wil alleen maar mijn melk (geen flesje meer wat ik eerst deed met afgekolfde melk) en geen thee of sap!! dus best lastig...haha!maar ik wil in september (ga weer volledig aan het werk) echt gestopt zijn en dan hopen dat het vanzelf opgang komt...!

16. Alita

Alita Niet meer actief

Dat is dan minder he....hier krijgt ze nu s`avonds flesje pap...nou daar is ze gek op!
    Maar s`morgens is hier ook nog zo dat ze het echt wilt dus ik ben eens benieuwd...maar als ik haar pap zou geven zou ze het ook goedvinden hoor ...

Ja ik ben eens benieuwd naar de eerste ongo hoop dat het niet zo`n extreme ongi is. Ik ben het al een tijdje niet meer geweest... zwanger oudste 1jaar bv gegeven gestopt gelijk zwanger en nu dus weer bijna 1 jaar bv...pff gaat tegenvallen hoor hahaha..

Maar zal ook wel blij zijn als ik idd mijn lichaam weer volledig terug heb, zo zie ik dat tenminste....ik geniet heel erg van de bv maar vindt 1 jaar genoeg..hoop dat het zich nu mooi afbouwt...

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nou..ik had BOEM! na 3 maanden meteen weer een menstruatie te pakken, een hele stevige ook. En dat terwijl ik toen nog volledig BV gaf. ik voelde me knap bedrogen.

Maar ik heb wel vaker gehoord dat het eerst een tijdje kan rommelen voor het weer op gang komt, ja.

18. Alita

Alita Niet meer actief

dat valt dan ook tegen als je er misschien vanuit ging dat het wel eens even kon duren he?!

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Lastig hè, hier rommelt het soms ook een tijdje, dat ik denk dat het er aan zit te komen en dan uiteindelijk houdt 't toch weer op,zonder dat er iets is gebeurd.

Isabelle is ongeveer net zo oud als jouw jongste, maar hier dus ook nog niet ongi geweest, terwijl ik bij Milan al heel snel wel weer ongesteld was. Ik zou 't eigenlijk wel heel fijn vinden als 't weer op gang zou komen.

20. Alita

Alita Niet meer actief

Bij de oudste had ik dit dus niet...toen ik stopte met de pil en bv werd ik het na een paar weekjes al en gelijk erna zwanger dus ja...

NU heb ik zo`n last van krampen maar ook buikpijn!

Deel Deze Pagina