sapje/water

Discussion in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' started by niek, Apr 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. niek

niek Fanatiek lid

Aug 31, 2005
    2,611
    0
    0
    zaanstad
    hoi, ik heb even een vraagje:
    Deborah zat op 4 flessen en fruit en groente en een liga. Nu was ik vorige week begonnen met drie flessen wat prima ging, alleen diksap of water krijg ik er echt niet in. Ik ben afgelopen weekend terug gegaan naar 4 flessen omdat ze hoge koorts had en vocht binnen moest krijgen. Het gaat nu weer goed met haar en ik kan eigenlijk weer naar 3 flessen, alleen dan ben ik bang dat ze vocht te kort krijgt. Ik heb alle smaken diksap al geprobeerd, warm en koud en gewoon water pakt ze ook niet. Ze heeft nu vandaag 280cc melk op (daar moet de poeder dus nog afgeteld worden) en als ze vanavond haar fles leeg drinkt komt ze op ongeveer 500cc wat mij erg weinig lijkt. Brood wil ik dus ook nog niet gaan geven (ze speelt er ook nog meer mee), maar anders drinkt ze haar tweede fles ook minder. hopelijk bestaan er nog andere dingen wat ik zou kunnen proberen, alvast bedankt voor het antwoord.

gr. niek

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Blijven aanbieden. Misschien dat je ook eens slappe thee kunt proberen. In fruit en groente zit ook vocht. En van de flesseninhoud hoef je niet het poeder af te trekken hoor...gaat om de totale hoeveelheid incl. de hoeveelheid schepjes.

Ilja

3. niek

niek Fanatiek lid

Aug 31, 2005
    2,611
    0
    0
    zaanstad
    dank je wel voor het snelle antwoord, wat voor thee mag je geven?

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Zou beginnen met een normale thee.

Ilja

5. niek

niek Fanatiek lid