Elke ochtend rond 11 uur half 12 doe ik een Ovulatietest. Nu hij donkerder wordt en eisprong in zicht is test ik 2 keer per dag! Alleen s ochtends is hij donker en savonds zie ik het teststreepje bijna niet! Ik wacht telkens 2/3 uur met plassen en drinken om te testen. Iemand meer hier last van?? Ik weet dat hij nog niet positief is, maar wel bijna.. normaal gesproken zou hij morgen pas positief moeten zijn!
12 uur is depiek zeggen ze.. Maar als hij echt posi zou zijn moet je savonds ook zo een streep hebben.. Heb die testen ook gebruikt.
Ik heb de knaller geen 12 uur lang. Had afgelopen ronde 8 uur duidelijke streep, 12 uur knaller en 20 uur liep hij al terug. Dus geen 12 uur piek. Zou gewoon vast lekker samen gaan knuffelen want je ei komt vast spoedig. Een tip is temperaturen dan kun je altijd zien of ie echt gesprongen is.
Hoezo zou hij morgen pas positief moeten zijn? In verreweg de meeste gevallen vindt de eisprong niet elke maand exact op dezelfde dag plaats namelijk. Is dat naar aanleiding van een berekening, calculator, app of banner dat je zegt dat je ovulatietest morgen normaliter positief is? Een eisprong doet echt niet wat een app of berekening zegt wat ie moet doen!
Ik vind hem ook niet 'bijna positief'.Dat bestaat trouwens ook niet,het is positief of negatief.En deze is gewoon negatief.
Ik bedoelde het helemaal niet onaardig.Noemde gewoon een paar feiten. Maar fijn dat je hem gevonden hebt.Succes!
In mijn ervaring lopen ovulatie testen wel degelijk op en zijn ze voor mij dus wel degelijk "bijna positief". Tuurlijk weet ik dat je het simpel moet lezen als negatief, maar ik heb 10 maanden met ov testen gewerkt en had eerst witte testen, vervolgens liep het roze lijntje op tot de knaller en dan weer nam het af. Kon dus wel degelijk aan de "negatieve" testen zien dat de knaller eraan kwam. Er zullen ook vrouwen zijn bij wie het anders is, witwitwitKNAL, maar elke vrouw is anders.