Hallo, Ik zie zoveel verschillende sets dat ik door de bomen het bos niet meer zie... Je kan niet verschillende sets met elkaar verbinden of wel? Welke set is echt een aanrader?
Je kunt alle sets van aquaplay aan elkaar koppelen. Wij hebben een set met een brug van aquaplay en we hebben een koffer set van BIG waterplay. De laatste is hier enorm populair. Die staat op een tafeltje in de zomer en dan gaan ze daar als gekken omheen rennen en bootraces houden. Elke dag opnieuw, 20 keer per dag. Die andere leek me leuker omdat die meer mogelijkheden heeft, maar dat vonden de kids niet.
Bedankt voor je reactie! Big waterplay nog nooit van gehoord... Ik zal eens googlen, kwaliteit is ook goed?
Je kan zowel aquaplay als Big waterplay uitbreiden. Waar je alleen heel goed op moet letten is dat ze niet mét elkaar gecombineerd kunnen worden! De koffer is handig met opruimen! Wij hebben een de niagara van waterplay, geweldig ding. Elke paar weken weer een andere opstelling en nu ook met uitbreiding erbij, tuin meteen vol deze zomer!