hallo, hoe doen de kindjes het met het slapen op een appartement? bij ons een betke lastig. slaapkamer is vlak naast de keuken en er staat nergens een deur in. we moeten constant zijn kamertje passeren,wassen en drogen gaat ook niet als hij slaapt(staat in de keuken). de meestte appartementen hebben een hall waar ze eerst moeten passeren en is de keuken naast de liveng ,maar wij moeten zijn kamer passren voor naar de keuken te gaan. hoe is dit bij jullie?
woon in een huis maar je kan beter je kindje gewoon maken om te slapen met de gewone huishoudelijke geluiden om hem heen want anders ga je een kind krijgen dat bij het minste piepje gaat wakker schrikken
Ik woon ook in een gewoon huis, maar doe echt niet zachtjes als Ymke ligt te slapen hoor! Ik was ook gewoon en dat hoort ze. Heb net ook muziek gedraaid en de pc staat naast haar kamer. Ik ruim ook rustig de was op terwijl ze ligt te slapen. Ze slaapt overdag wel lichter dan 's nachts, maar ze slaapt meestal wel gewoon door.
Woon ook in appartement. Slaapkamer is wel niet naast de keuken, maar wasmachine ed. wel en hou hier dus rekening mee als ze gaat slapen. Probeer zoveel mogelijk klusjes in de huiskamer te doen als ze slaapt. Moet wel zeggen dat het nu makkelijker wordt omdat ze nog maar eenmaal per dag 2 uurtjes slaapt.
Woon ook in een appartement en heb hem dan ook te koop staan! Niet te doen met een kleintje! Ik doe echt niet zachtjes maar het is zo gehorig...tussen de keuken en haar slaapkamer zit alleen een deur! Vaatwasser kan ik bijv niet uitruimen savonds. Ook de badkamer zit ernaast en van douchen wordt ze soms wakker. Heel irritant,..zal blij zijn als we in ons nieuwe huis wonen, dan ligt zij lekker boven en dan ik gewoon verder alles doen, heerlijk.
hey, ja ik vind het ook irritant. probeer er ook wel rekening mee te houden ,maar.. zijn kamertje ligt juist centraal. wou ook een huis kopen,maar dit is onmogelijk te betalen. heb nu een gelijkvloersappartement te koop zien staan voor 165000e. hier ligt de keuken en woonkamer naast elkaar aan de voorkant en de kamers HELEMAAL aan de achterkant..SUPER! maar ik durf het risico niet te nemen om men appartement te koop te zetten.. woon er nog maar 3 jaar,en heb geen spaarcenten. ook is dit appartement 55oooe duurder(per maand 914e+200 e vaste kosten) dit is echt wel veel. we weten niet waar het het beste mee zijn. hart zegt verkopen en voor dat ander gaan. verstand zegt ..nee,hier blijven(3 jaar) en nog wat kosten doen die een meerwaarde geven. we zullen moeten roeien met de roeispanen die we hebben(of hoe zeggen ze dat?)
Roeien met de riemen die je hebt Wij wonen in een klein appartementje met maar 1 slaapkamer, die ook nog eens direkt aan de huiskamer grenst... Grote appartementen zijn niet dikbezaaid hier in Stockholm en degenen met een redelijke huur in een okay buurt zijn helemaal niet makkelijk te krijgen... We zijn echter wel op zoek want het is inderdaad niet makkelijk. Alleen al een eigen kamertje voor hem wat zou grenzen aan de hal zou fijn zijn! Ik moet regelmatig op de slaapkamer zijn voor de was of om iets op te ruimen en dan probeer ik zachtjes te doen. Verder maken we sowieso niet zo heel veel herrie overdag maar daar slaapt hij redelijk doorheen.. Alleen als het heel stil is en b.v. de telefoon gaat en hij hoort mij praten dan begint hij soms te huilen.. Maar het is vooral overdag heel onhandig, 's nachts vind ik het wel fijn om hem op onze kamer te hebben..
@ lunaatje is het niet misschien eeen optie om jullie slaapkamer en kyano zijn kamertje om te ruilen? of Kyano bij jullie op de kamer te leggen? Of ligt jullie kamer ook ongunstig?
hey nikky81, ons kamer ligt spijtig genoeg ook heel ongunstig.. vlak erover,ook centraal dus. maar daat is wel een deur in,maar wij slapen daar momenteel zelf niet omwille van vochtprobleem en schimmel(wij slapen voorlopig in huiskamer) tot dat we het probleem hebben weggewerkt(we zijn er mee bezig). dus zoals ik al zei "roeien met de riemen die ik heb" spijtig,maja..