kan ik mischien zwanger zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mammatje89, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik heb nu de 2e ongesteldheid na mijn curretage, Ben op 29nov gecurreteerd. Ben op 22 dec ongesteld geworden maar dit was maar2 dagen. Normaal altijd 5 dagen. Toen 54 dagen gewacht op me volgende ongi, Ik ben dus gister ongi geworden en nu is het alweer weg. Ik kan het niet echt een ongesteldheid noemen. Ik verloor meer roze en bruin, soms met een beetje rood. Het was alleen maar met af vegen, want ik had niet eens een maandverband nodig in deze 2 dagen.

Kan ik nu mischien alsnog zwanger zijn?

2. Dat is moeilijk te zeggen meid. T kan natuurlijk altijd. Maar een vriendin van me is eind augustus gecurateerd en heeft drie weken geleden pas voor t eerst een normale menstruatie gehad. De maanden ervoor ook maar steeds een dag of twee met soms rood maar meestal bruinverlies. Je zou evt een test kunnen doen zodat je weet waar je aan toe bent. Sterkte meid xxx

3. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

het kan wel. ik was een maand na me curretage zwanger

4. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Ik heb vanmorgen een zw test gedaan en ik zie een 2 e tuurstreep. Zou ik toch zwanger kunnen zijn aangezien ik 2 dagen gemenstrueerd heb of zou dat toch een innesteling geweest kunnen zij

5. Ja t zou inderdaad van de innesteling kunnen zijn. Ik zou proberen geduld te hebben en in de loop van komende week nog eens testen. Wel spannend hè!!! Ga voor je duimen meid X

6. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Ja het is echt heel spannend. Ik ga zondag weer een testje doen. Ben errrug benieuwd.

7. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Ik hoop dat je zondag een duidelijke posi test hebt, maar vraag me dan af hoe lang je zwanger zou zijn. Wat spannend zeg! :D

8. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bellen!!ik heb 90 dagen moeten wachten op menstruatie na curretage en miskraam,benin twee ziekenhuizen geweest voor echo's,bleek dat ik een ei had dat niet wilde springen. Kreeg pillen,maar besloot deze na oud en nieuw te nemen omdat ik erg reageer op hormonen en 2 januari kwam t zelf op gang.
    Je huisarts kanzoiets niet constateren..

9. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Huh?bovenstaand bericht had niet in dit forum moeten komen,maar in een andere...ik was hem al kwijt:s

Hoe verplaats ik hem?

10. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    nou meiden, vanmorgen weer een testje gedaan maar daar is niets op te zien.

Ik ga der maar vanuit dat ik niet zwanger ben en dat die bloeding maar gewoon een korte ongestelheidnwas, en dan ga ik vanaf morgen beginnen met ovutesten om te kijken of ik zo ergens mn ei kan vinden.

11. Hè jammer!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat je je ei kan vinden xxx

12. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Jammer meid, succes met het vinden van je ei!

Deel Deze Pagina