grootvader rijdt kleindochter dood

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door one of kind, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Grootvader rijdt kleindochter dood in Lanklaar
    Bij een dramatisch ongeval op het terrein van een garage aan de Meerkensstraat in Lanklaar (Dilsen-Stokkem) heeft een grootvader zijn eigen, bijna 2-jarige, kleindochter doodgereden. Het ongeval gebeurde rond 11.45 uur. De grootvader, die met een terreinwagen aan het manoeuvreren was, raakte met zijn voertuig het kindje.

Het meisje was aan het lopen op een grasveldje, toen ze geroepen werd door haar grootvader of haar peter. Ze rende richting garage en werd aangereden. Ze viel met haar hoofd op de grond en raakte levensgevaarlijk gewond. Onmiddellijk werd ze naar binnen gedragen. In de garage maakte de werkleider zijn bureau vrij, zodat de hulpdiensten het slachtoffertje de eerste zorgen konden toedienen. Het bijna 2-jarig kind uit Maasmechelen werd in kritieke toestand naar het Sint-Jansziekenhuis in Genk overgebracht, waar ze aan haar verwondingen bezweek. Het parket van Tongeren stuurde een verkeersdeskundige naar de plaats van het ongeval. (DWM)
    :cry: :cry:

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Oh God, die man heeft geen leven meer. Wat erg :cry:

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    is hier 20 minuten rijden vandaan

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Heel tragisch, het is gebeurd bij een bekende van iemand van de april 2008 mama's :(
    Verschrikkelijk toch dat zoiets kan gebeuren.

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    jeetje:(

6. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Verschrikkelijk zeg... Het zoontje van mijn schoonzus is zo een keer aangereden door zijn eigen vader. Ze zouden op vakantie gaan met de caravan en hij reed achteruit, maar zag niet dat zijn kind daar stond. Hij leeft gelukkig nog en het is allemaal behoorlijk goed gekomen, maar door de klap is hij motorisch wel onderontwikkeld en zit hij op het speciaal onderwijs.

Doodeng... Ik durf al niet meer te rijden, maar als ik dit soort dingen lees begin ik er ook niet meer aan.

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

arme grootvader en familie, wat verschrikkelijk moet het zijn om hiermee te moeten leven :(

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Jeetje wat erg zeg! Voor dat meisje, haar ouders, maar ook echt voor haar opa, die blijft z'n hele leven met een schuldgevoel zitten.

Mijn oude buurmeisje is een paar jaar geleden ook doodgereden door haar opa, met de vrachtwagen, ze was toen 14 maanden... :(

9. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    vreselijk! :(

10. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Bah krijg de rillingen over mijn lijf. Hoe moet z'n man hier mee kunnen leven....

11. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Pfffff, vreselijk...
    Je zult het maar gedaan hebben. Arme opa..
    En de rest van familie, tjeetje.. Je kleine kindje doorgereden. Heftig! Echt heel erg!

12. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Oh wat verschrikkelijk, zeg!

Ik zetten vroeger mijn auto altijd vooruit de oprit op, maar dan moet je er achteruit af en met al die kinderen die hier op de straat spelen.... Brrr... Nu zet ik hem achteruit de oprit op, dat voelt in elk geval veiliger met wegrijden...

13. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Jeetje wat erg! arme man, die draagt dit z'n hele leven bij zich.
    En die ouders :( .. Bah wat verschrikkelijk :( :(

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    wat erg :confused:
    arme opa, die voelt zijn eigen zijn hele leven schuldig :(

15. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Dit is al vaker in het nieuws geweest.
    Niet dit specifieke voorval , maar wel soort gelijke dodelijke ongevallen.
    Lijkt me echt vreselijk..zou niet meer met mezelf kunnen leven!

Deel Deze Pagina