Hoi,Meiden Ik hoop dat ik dit bij het goeie topic zet, maar moet even mijn verhaal kwijt. Mijn vriend gaf vorige week aan dat hij minder gevoelens voor mij heeft en niet weet wat hij daar mee aan moet,we zijn 5 jaar bijekaar en hebben een zoontje vn 1,5 jaar. Hij wilde onze relatie nog niet opgeven wil er voor vechten. Maar ik ben er zo kapot van pff. Ik wordt gek van onzekerheid en voel me klote. Steeds maar denken blijft hij bij mij of niet,komen de gevoelens we weer of niet. Moet ik hem met rust laten? Hoe gaan/gingen jullie daar mee om?Tips LIefs Mamsie
Hoi meid, wat vervelend! Maar ik ken de situatie wel. Vorig jaar ging het net superslecht tussen mij en mijn vriend (zo erg dat ik weer bij mijn ouders ging wonen) toen ik erachter kwam dat ik zwanger was. Maar mijn ervaring is dat het heel goed is om even afstand te nemen. Als je dicht op elkaar zit is het heel lastig om uit de negatieve spiraal te komen. Dus ik zou gewoon afspreken dat jij (of hij) een maandje weg gaat, en als je dan terug gaat, er eerst goed over praten en vragen wat jullie beiden kunnen doen om de relatie leuker te maken. Bij ons hielp het in ieder geval, en kwam het gevoel weer terug! Heel veel succes ermee, ik hoop echt dat het goed komt! Groetjes, Cossy
tjee, wat een rot situatie zeg. nou, ik heb het zelf niet meegemaakt, maar wel vrienden van mij. ze zijn zelfs sinds een paar weken weer bij elkaar. zij had ook ineens minder gevoelens voor hem en wilde zelfs scheiden. ze had het al meteen aan de kinderen (3; van 10, 9 en 2) verteld en aan de ouders en broers/zussen. hij is naar zijn ouders gegaan en heeft daar denk ik ook 1,5/2 maanden gezeten. maar na 3 a 4 weken ging hij wel vaker naar huis om mee te helpen met de kinderen en zodra ze op bed lagen dan dronk hij nog wat en ging weer weg. hij vond het heel moeilijk haar rust te geven omdat hij gek werd van de onzekerheid en is zelfs een paar x naar huis gegaan en uit elkaar geklapt daar omdat hij zich niet kapot wilde laten maken door haar. maar goed, om een lang verhaal iets korter te maken....hij heeft haar toch zoveel mogelijk met rust gelaten en toen begon zij hem voor meer dingen te vragen (dagje met kinderen weg, komen eten etc) en toen kwam het gevoel toch weer terug. nu zijn ze weer samen. maar mocht het mij overkomen....moet zeggen dat ik erg veel moeite zou hebben met weg gaan of dat hij weg gaat. is erg moeilijk hoor. heel veel sterkte en ik hoop dat het goed komt.
Hallo,Meiden Bedankt voor jullie reacties. We hebben een zeer goed gesprek gehad,en we proberen er nu samen uit te komen. Hij kan niet bij iemand terecht en ik ook niet omdat onze ouders te ver van ons vandaan wonen en wij onze werk ook nog hebben. Wij vechten er voor en dat betekent al heel wat. Want we zijn wel net ouders geworden en dan veranderd er gewoon zoveel in je leven en ook dat je meer moet plannen en zo en we hebben gewoon te weinig gedaan met z'n twee/drie en dat gaan we nu zeker doen. En wij hebben het er verder niet met anderen over gehad want mensen klesten zo graag pff. Maak als nog bedankt voor julie reactie Gr Mamsie
oh nou fijn zeg dat jullie er toch voor gaan samen. je hebt ook gelijk....het is een hele verandering zo'n kleine en dat veranderd ook je relatie. daar moet je dan ook extra hard voor werken. hebben wij hier ook gemerkt hoor.
Hoi meid.. Ik kan wel ongeveer begrijpen hoe je je voelt hoor... Mijn vriend en ik zijn onverwacht zwanger geraakt van een zoontje.. Nu op zich gaat alles wel goed tussen ons...HEel goed zelfs, maar hij heeft toch ook toegegeven dat hij er moeite mee heeft om vader te worden en het eigenlijk oo nog helemaal niet wilt! Ook wegens zijn verleden met zijn vader enzo.. Nu het enige wat ik kan doen is er het beste van maken in onze relatie en hopen dat zijn gedachten helemaal veranderen eens ons kleintje er is (binnen 2 maandjes)... Die onzekerheid is soms wel ondraaglijk, maar ik besef ook wel dat ik er iets prachtig voor in de plaats krijg
ow, spijtig te horen! Maar mischien is het wel beter zo voor jou en je kleintje... En zoals ik al zei: je krijgt er zoiets prachtig voor terug! Veel geluk*