wat kan dit betekenen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door jolientje, 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolientje

jolientje Lid

27 feb 2008
    63
    0
    0
    Rotterdam
    hoi hoi
    ik heb een vraagje..
    ik moest donderdag ongi worden maar ben een dag eerder begonnen met bloedingen..maar die waren niet zoals normaal.
    het was licht roze en bruin en met een beetje doorzichtige afscheiding.
    en de meeste dagen maar 1bloeding per dag.
    dit heb ik 5 dagen gehad en op de 5de dag was het alleen licht bruin.
    en (sorry dat ik het meld) het rook heel zuur.
    verder heb ik last van pijn in mijn rug en steken aan de zijkanten van mijn borsten.soms ook bovenop en onder
    ook onder in me buik heb ik af en toe wat steken vlakbij mijn liezen en soms wat krampjes in mijn onderbuik.
    lijkt op ongi-krampjes
    k heb vandaag en vorige week een test gedaan maar die zijn negatief.

nu ben ik een paar dagen van de bloedingen af en het voeld nog raar in me buik..
    volgens mij worden mijn tepels ook donkerder..ietsje..zoiezo is het wel groter.
    echt misselijk ben ik niet..paar weken geleden was ik wel een aantal dagen erg duizelig..vooral in de auto.
    en mijn tandvlees bloed elke keer bij het poetsen

ik ben al eens eerder zwanger geweest en toen gaf de test ook pas na 6weken zwangerschap aan dat het positief was.

enig idee of dit echt een zwangerschap betekend?
    ik hoop op een reactie
    groetjes

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Jolientje,

dat is altijd een beetje lastig om resoluut te stellen. De klachtjes die je beschrijft kunnen inderdaad bij een zwangerschap horen, maar dat hoeft dus niet. Soms is je hormoonhuishouding ook net anders en heb je de ene maand andere klachten dan anders. Gedurende je leven kan je cyclus veranderen door je hormoonhuishouding. Dat kan resulteren in een langere of kortere cyclus of meer of minder bloedverlies en andere ´klachtjes´ tijdens je cyclus. Het zou dus kunnen dat dat nu bij je aan de hand is en dit dus toch een normale menstruatie was. Maar wellicht heb je een langere cylus nu en is het een ovulatiebloeding. Of wellicht toch een innestelingsbloeding., maar dan moet je test toch wel positief zijn deze week.
    Dus even afwachten en wellicht van het weekend nog 1 test en dan wachten tot de volgende NOD.

Groetjes Brigitte

3. jolientje

jolientje Lid

27 feb 2008
    63
    0
    0
    Rotterdam
    dank je wel..
    ik heb nu alleen al een aantal dagen geen last meer van de bloedingen..en toch nog een raar gevoel in mijn onderbuik..het steekt ook..de ene keer rechts de andere keer links onderin..
    vanmorgen had ik ook ineens onwijse kramp rechts onderin..die pijn trok wat door over mijn buik naar de onderkant van mijn borsten..
    enig idee wat dat inhoud?
    k krijg over 5dagen de uitslag van het bloed prikken

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hmm, dan zouden het ook nog je darmen kunnen zijn. Zo´n steek van onder naar boven in je buik, is niet typisch van een zwangerschap namelijk. Ben benieuwd naar de uitslag!

Groetjes Brigitte

5. jolientje

jolientje Lid

27 feb 2008
    63
    0
    0
    Rotterdam
    de pijn zat vlakbij mijn lies...denk je dan echt dat dat het ook kan zijn?
    het was maar eenmalig..
    nu heb ik gewoon wat steken en ongi krampjes
    de steken wisselen af van links naar rechts..tis dus per dag verschillend..
    k vraag veel ik weet het..er komt elke keer wel weer wat bij vandaar

6. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Als die steek echt in je lies zat, zal dat minder logisch zijn inderdaad. Ik kan je er gewoon geen duidelijk antwoord op geven, je zult toch nog even geduld moeten hebben.

Groetjes

7. jolientje

jolientje Lid

27 feb 2008
    63
    0
    0
    Rotterdam
    haha nee vlakbij..
    maarja over 5dagen heb ik de uitslag van het bloed ..dus dan laat ik het wel even weten :)
    in ieder geval heel erg bedankt!

Deel Deze Pagina