Ik heb sinds vandaag ineens dat mijn borsten een stuk minder gevoelig en opgezwollen zijn. Nu heb ik 2 keer een miskraam gehad en daar had ik dat ook. Ik heb een week geleden een echo gehad met 7 weken en daar hebben we een prachtig hartje zien kloppen. Afgelopen 2 dagen had ik ook steken in mijn onderbuik maar dat had ik eigenlijk toegeschreven aan het uitzetten van mijn baarmoeder e.d. Is het een normale gang in een zwangerschap dat de borsten minder gevoelig worden? Of zou dat eigenlijk niet zo moeten zijn en moet ik mij ongerust maken? Ik heb deze vragen ook bij de verloskundige hier op de website neergelegd maar ik dacht misschien heeft een van jullie ervaring hiermee en kan mij uit mijn ongerustheid halen...
Ik heb ook sinds anderhalve week minder gevoelige borsten, ze zijn ook zachter geworden.. Ook ben ik minder misselijk. Ik maakte me ook meteen zorgen, maar heb al van meerdere meiden gehoord dit ook te hebben gehad! Dus zou me absoluut nog geen zorgen maken!
Dank voor je berichtje, ik maakte me echt zorgen vooral ook omdat ik verder nergens last van heb, behalve van opgezwollen borsten en erg gevoelige tepels. Over 2 weken mag ik voor mijn tweede echo. Op hoop van zegen dat alles deze keer helemaal goed gaat.