Minder gevoelige tepels, per definitie niet raak?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nen87, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoi meiden,

Wellicht vraag ik naar de bekende weg, maar ik gooi 'm er toch even in. Ik heb standaard na mijn eisprong pijnlijke tepels. Volgens de fa komt dit door progesteron. Vandaag lijken mijn tepels echter weer minder gevoelig dan gisteren. Betekent dit dus dat het progesteron aan het afnemen is en het daarom dus niet raak is? Want progesteron houdt toch je baarmoederslijmvlies in goede conditie voor de ingenestelde embryo?

Dus kun je er vanuit gaan dat het niet raak is als je pijnlijke tepels afnemen? Of zijn er meiden die dit ook altijd na hun ei hebben, maar die ondanks de afnemende pijn toch mooi zwanger waren?

Ik hoop op jullie reacties :)

Liefs,

Nen

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Volgens mij is dit per zwangerschap verschillend en zelfs per cyclus.
    Ben bang dat je er geen peil op kunt trekken...

Hopelijk is het raak! :D

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zelfs tijdens een zwangerschap verschillen de kwaaltjes van dag tot dag, dus helaas is er geen pasklaar antwoord. Alles is mogelijk, hou je daar maar aan vast ;)

4. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Nou, lijkt me niet dat je adh daarvan iets kan opmaken. Ik heb helemaal nooit last gehad van gevoelige borsten of tepels. Ik had dit zowiezo nooit rond nod en dus ook niet tijdens deze zwangerschap.

5. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hallo,
    Ik heb vanavond een test gedaan en deze gaf posi aan ( weet alleen nog niet of het kloppend is omdat ik 4 voor mijn NOD zit) maar ik heb helemaal geen pijnlijke borsten of tepels en dat had ik bij mijn 1ste zwangerschap wel...dus geen pijnlijke bortsen/ tepels zegt niets:)

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Bedankt voor jullie antwoorden! Dat geeft de burger weer moed :D

Deel Deze Pagina