25 weken zwanger en buikgriep :-(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AnitaElisabeth, 17 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnitaElisabeth

AnitaElisabeth Actief lid

24 jan 2009
    144
    0
    0
    interieur verzorgster in het Delfzicht ziekenhuis!
    Delfzijl
    Ik heb sinds vannacht de buikgriep gekregen die alleen erger wordt met flinke spierpijn, diarree en overgeven, ik hou nog geen glas water binnen.
    Iemand een idee om de maag rustig te krijgen? Ik had iets gehoord over cola?

2. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Iets drinken met prik is wel lekker ja, als je moet kotsen!

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik denk dat je helaas gewoon moet uitzieken. Probeer lauwe slappe thee en kleine slokjes water te drinken, zodat je niet uitdroogt.
    Eten zou ik even achterwege laten.

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik weet niet of dit sarcastisch bedoeld is maar cola kan echt helpen om de maag tot rust te brengen hoor. Dan wel het liefste cola zonder prik (dus even laten staan) en kleine slokjes drinken en niet een heel glas achter elkaar natuurlijk.

Wat hier vaak helpt is om je maag gewoon even helemaal rust te geven een paar uur. Heb je dan een tijdje niet meer overgegeven kun je kijken of een slokje water of slappe thee erin blijft. Zoja kan je het langzaam opbouwen.

Beterschap!

5. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Nee was niet sarcastisch! Ik heb een aantal weken terug ook de hele nacht liggen kotsen en toen hielp ice tea met prik (wel inderdaad dat al eventjes buiten de koelkast stond) onwijs goed! :D

Deel Deze Pagina