minder goede start 2010, wie nog meer?

Discussion in 'De lounge' started by layla26, Jan 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dankjewel Truus...

Ik wens jou veel sterkte en een goeie uitslag toe!!!
    En vind het echt heel lief dat je persoonlijk op iedereen reageert. :)

2. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Randi, ontzettend veel sterkte de komende periode. Ik leef met je mee. Jeetje zeg.. heb er eigenlijk geen woorden voor om uit te drukken wat ik voel, en hoeveel goeds ik je gun.

sterkte in ieder geval.

3. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Truus, dat is ook schrikken. Je hebt al eerder een slecht uitstrijkje gehad toch? Zijn ze er zo achter gekomen? Ik ga voor je duimen dat het mee mag vallen.

@ all, wat een verhalen. Heel veel sterkte allemaal, en ik hoop dat jullie, jullie familie en vrienden snel veel goeds mag overkomen.

@TS, Ik werk (nog) bij een uzb in drenthe, vandaar mijn vraag.

4. layla26

layla26 Bekend lid

Aug 24, 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    @Randi... Wat een kl...ten ziekte is dat toch bah. En vooral ook die behandelingen zijn erg moeilijk. Ik wens je heel veel kracht toe, en sterkte.

@lucia... Pfff dat is ook schrikken om je oma zo ineens te zien. Mijn vriend zijn oma is toen ook ineens heel snel achteruit gegaan, eerst liep ze nog op haar 93 jaar met de rollator, en toen werd bekend dat ze kanker had, binnen een half jaar was ze al helemaal van de wereld, en zei op het laatst alleen nog maar dat ze met de trein moest gaan....
    Ik werk zelf op een afdeling voor mensen die een beroerte hebben gehad, en als ze soms weer redelijk hersteld zijn, en krijgen dan toch nog weer een hersenbloeding, dat is ook best erg om te zien, dat overleven ze dan ook meestal niet meer.

Iedereen sterkte met al die vervelende ziektes, en ongelukken.

5. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

Feb 6, 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Minder goede start...mmmm.....'s zien....
    schoonvader op sterven, op nieuwjaarsdag met Mareau op de huisartsenpost (luchtweginfectie), man is werkeloos en heeft net de laatste keer de uitkering ontvangen....
    Jaaaa, gelukkig 2010.....

Maar ik wens het iedereen wel toe, hoor...

lieve groet

6. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    dank je
    ja met de kids alles goed gelukkig:)

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Hier precies hetzelfde. Per 3 februari is het einde verhaal :(
    Intussen nog niks nieuws gevonden en ik vind het zenuwslopend.
    Succes voor jullie. Hopelijk is er snel nieuw werk in het vooruitzicht.

8. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Heel veel sterkte gewenst voor jou en je gezin! En heel veel sterkte straks met alle behandelingen.

Liefs Zora

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik wil ook nog even reageren op jou Randi, al weet ik niet goed wat ik kan zeggen... Ik ben er stil van... wat moet dit ontzettend moeilijk voor jullie zijn.
    Ik zal aan je denken, al mijn kracht jouw kant opsturen en hopen op een betere toekomst.

10. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Onze start van 2010 is ook niet denderend. In februari zijn we 3 jaar bezig voor een kindje. We beginnen dan na heel veel onderzoeken, een operatie, 2 afgebroken IUI pogingen, 6 mislukte IUI pogingen en 1 mislukte IVF aan onze eerste ICSI poging. Daarna is er nog 1 vergoede poging over en eventueel cryo's als die overblijven uit deze 2 ICSI's.

En mochten we dan nog niet zwanger zijn moeten we dit jaar afsluiten met het idee dat we waarschijnlijk altijd kinderloos zullen blijven.

Dus nee, geen leuk begin van 2010. 2010 wordt weer een jaar met heel veel wachten en onzekerheid.

Sterkte voor iedereen die het moeilijk heeft, op welke manier dan ook.

Liefs Zora

11. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Randi: ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. :( heel heel veel sterkte met alle behandelingen en ik hoop dat je troost en kracht uit je gezin kan putten.

12. layla26

layla26 Bekend lid

Aug 24, 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    @chantalleke,...Heel veel sterkte met alle nare dingen wat bij jou op het pad komt, ik hoop dat er toch snel een lichtpuntje in de duisternis komt.

@minyaweth...Succes met een leuke goede baan te vinden.

@Zora...Pff al drie jaar bezig, veel en veel te lang. En wat een hopeloos wachten en vechten. Ik wens jullie in de laatste pogingen heel veel sterkte met de onzekerheid, en verdriet, en hoop toch nog op een zwangerschap voor jullie....als is het voor jullie nu al waarschijnlijk bijna het einde zoek.

13. randi

randi Niet meer actief

bedankt voor de lieve reacties meiden, heb lang getwijfeld of ik het wel zou plaatsen omdat ik niet het type persoon ben dat snel iets neer schrijft over mijzelf of privéleven op het internet maar het weegt zo zwaar door met momenten en laat ik een vriend hebben die superlief is en enorm veel van me houdt maar ook een hele moeilijke prater is en een binnenvetter. dan doet het soms wel eens effe goed om het eens ergens neer te zetten.
    toch wil ik de andere meiden ook veel succes en sterkte wensen en vooral véél,positief nieuws want elk huisje heeft zijn kruisje en is voor ieder op zich zwaar om te dragen.

maandag start de chemo weer en ditmaal een kuur van 6 maar ga wel een topic openen als het me echt te zwaar wordt en het even kwijt wil. alles zal een beetje afhangen van hoe ik erop ga reageren ook.

14. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Ik wil iedereen hier veel succes wensen en ik hoop voor jullie dat 2010 uiteindelijk toch een mooi jaar voor jullie wordt.

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dankjewel Lucia, dat vind ik lief van je!;)

16. ProudMum

Klopt ja, ik sta nog steeds onder controle sinds dat uitstrijkje 1,5 jaar terug. Goed onthouden;)

17. ProudMum

Jeetje, klap op klap!
    Heel veel sterkte hoor!

18. ProudMum

Gelukkig!

19. ProudMum

Voor jou of voor Lalleman?
    Wat kan je dan in onzekerheid zitten he!

20. ProudMum

Lieve lieve schat,

Je weet het al, maar ik ga zo ontzettend hard voor je duimen!
    Die ICSI poging moet gewoon slagen, jullie verdienen het zo!
    Jullie hebben samen al zoveel doorstaan, deze poging word het hem gewoon!

Veel liefs van mij

Share This Page