Ziekenhuis bedanken: tips gevraagd

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door lovelygwen, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Hoi mede-mamma's,

Ik ben twee weken geleden bevallen in het ziekenhuis met een zeer heftige bevalling. Ik heb uiteindelijk 9 dagen in het ziekenhuis gelegen.

Nu wil ik de medewerkers van de verloskamers heel graag bedanken voor alle goede zorgen en hulp. Begon echt een band met ze op te bouwen! :)

Nu wil ik een foto van onze kleine af laten drukken en daar iets leuks op schrijven. Wat zouden jullie trakteren? Iemand een origineel maar makkelijk idee? Slagroomtaart is zo afgezaagd..... :)

2. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik heb ook een bedankje gegeven toen ik naar huis ging, maar kwam niet verder dan een doos chocola met inderdaad een kaart. Een buurvrouw van me werkt daar en ze vertelde dat ze meestal iets te snoepen krijgen, dus bijvoorbeeld taart, chocola of een pot snoep. Ze hebben 1 keer een fruitmand gehad.
    Misschien kan je mini tompouce met een foto van de kleine doen?

3. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Thanks voor de tip! Chocolaatjes/bonbons vind ik inderdaad een leuk idee! Het zijn tenslotte bijna alleen maar vrouwen die op de afdeling werken dus die houden daar wel van ;)

4. Koon

Koon Niet meer actief

Of iets gezonds?
    Volgens mij krijgen die verpleegsters iedere dag taart/chocolade/koek omdat er iemand jarig is/zwanger is/een jubileum heeft/als bedankje etc....

5. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Uhm....een pot met snoepjes. Een pot kopen bij Action/Xenos en vullen met lekkere dingetjes. Natuurlijk een mooie lint/strik om de pot en klaar!

Andere ideetjes: koekjes (evt. zelfgebakken) in een leuke blik of pot, zeepjes ingepakt in een zakje of idd iets gezond.....uhm bedankt appels.....je kan het labeltje in de vorm van een blaadje maken. Maar goed dat is misschien even teveel werk.

Een bloemetje of plantje is ook leuk!

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Wij hadden zelf bloemen en een grote fruitmand gegeven.

ze krijgen al heel veel zoetigheid hoor haha:D

7. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    misschien een beetje laat antwoord...
    maar ik heb ze ook bedankt met een doos vol chocola en een leuk kaartje voor de goede zorgen!

Deel Deze Pagina