Vandaag ben ik dus uitgerekend Maar nog geen beebje die zich meld had echt gehoopt dat ze wat vroeger ging komen. maar ja de natuur gaat zijn gang he. nu heb ik wel 2 dagen verschrikkelijk veel pijn onderaan men bekken. moet opletten hoe ik rechtkom, ga zitten en hoe ik stap (voel me nu echt zo'n gans) kan dit een teken zijn dat het spoedig zal beginnen? Zo kan ik echt geen week meer lopen hoor maar ja weet niet wat men gynae hier van gaat zeggen. achja heb heel men zwangerschap niks te klagen gehad nu komt mijn portie
nog even door bijten het is nu natuurlijk wel afwachten het kan ieder moment zeg maar kan niet wachten tot ik zover ben hihi ik wens jou alvast heel veel succes voor de bevalling straks.
@ rastagirl: ja het is doorbijten. hehe nou je bent al over de helft nu je zal snel aan de 40weken (tenzij je vroeger bevalt) Ik vond het toch snel gaan maar nu ik op men 40weken ben en zo'n last heb mag ze eruit hoor dank je wel kan het gebruiken
Heel veel succes met de laatste loodjes en ik hoop voor je dat de kleine hummel zich snel zal laten zien aan de wereld !
kan het me goed voorstellen hoor prutske ik was bij mijn eerste op het eind het ook zat mede ook omdat alles klaar stond (babykamer enz) en gewoon door alle laatste loodjes kwalen en ik wilde gewoon mijn eigen lijf trug. dus begrijpen doe ik je heel goed hoor meis. laten we maar hopen dat je kleintje zich snel aankondigd
thx mamavanamber en rastagirl. heb net tegen men vriend gezegd dat ik vanaf morgen huishuur vraag mss komt ze dan sneller hahaha
Nou, ik kan me het helemaal voorstellen! Zo aan het einde heb je toch echt het gevoel dat een lichaam maar voor één persoon gemaakt is. De pijn in je bekken en dat waggelen is een teken dat je bekken zich aan het klaarmaken zijn, niet meer helaas. Meiden met BI weten daar alles van Heel veel suc6 met de laatste loodjes meid! Groetjes, Mirelle.
Bij mij was dit wel een teken, tenminste ik had dit ook een aantal dagen voor de bevalling, moest er echt opletten als ik ging lopen, hoe ik ging staan, anders kreeg ik beste pijnscheuten door mijn bekken of buik heen. Hoop voor je dat het snel mag beginnen!
@prutskekim ik heb dat al een week die pijnscheuten, en gewoon niet meer kunnen lopen...ik hoop dat die van mij ook snel komt...ik loop 1 dagje op je voor alvast succes gewenst.. liefs
Die datum wil je eigenlijk liever niet halen he Kim Maar troost je nog maximaal twee weken en dan mag ook jij je kleintje vasthouden. Ik weet hoe je je voelt Ik weet niet of de pijn aan je bekken een teken zijn, het zou kunnen maar dan sta ik al vijf maanden op het punt van bevallen
Heel veel succes bij de bevalling Kim, ook ik was 1 week overtijd toen ik zwanger was van mijn zoontje, nou iedere dag leek wel een maand te duren....Maar voor je het weet heb je hem/haar in je armen....