flessen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Kejay, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kejay

Kejay Niet meer actief

Weet niet zo goed waar deze vraag neer te zetten, dus dan maar hier.

Moet je bij een difrax S-fles het ventieltje ook om de 3 maand vervangen net als de speen?
    En waar koop je die dan? Ik heb bij de Etos en de Kruidvat gekeken, maar beide hadden het niet.
    Ik heb ze vorige week ergens gezien, maar mijn geheugen laat me dus in de steek! Iemand een idee?

2. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Bij mijn oudste had ik Difrax flessen, voor als ik werkte (gaf bv). Ik gebruikte de flessen dus niet zo heel veel, maar ik heb de ventieltjes nooit vervangen. Zolang de fles niet lekt, is het ventieltje wel goed. Bij Etos kun je eventueel wel ventieltjes kopen (sommige filialen) en anders bij de thuiszorgwinkel.

3. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb de ventielen ook niet vervangen..
    De spenen trouwens ook niet.. Dat doe ik pas als ik zie dat ze aan vervanging toe zijn..

Op de site van difrax zelf, zou je wel kunnen kijken.. die hebben volgens mij alle onderdelen van de flessen los te koop..

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Bij de DA kan je ze bestellen.

5. adi

adi Niet meer actief

Hier kun je ventieltjes kopen bij de Etos, net als de flessen-spenen.
    Ventieltjes heb ik in afgelopen 7 maanden 1x vervangen, toen ik merkte dat ze de fles vacuum trokken.
    S-speen hebben wij vervangen voor een 3-standen speen, daar zitten zowel S, M als L stand, en kun je dus een eeuwigheid mee doen ;)

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Hier 'n keer 'n lek ventieltje gehad (ik gebruikte bij m'n oudste difraxflessen). Difrax gemaild en binnen een paar dagen had ik ineens een (gratis) nieuw ventiel in de bus liggen...

Heel apart, want ik vroeg toen alleen of ze die dingen ook ergens verkochten...

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Kijk, dat is eens service!

8. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ik heb dat ventieltje nog nooit vervangen eigenlijk.Maar denk dat je het via de site van Difrax wel kan bestellen ofzo.

Deel Deze Pagina