begint jullie dag ook zo onregelmatig?(10.5 mnd)

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door baby001, 30 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby001

baby001 Bekend lid

5 mrt 2015
    897
    18
    18
    Hallo allemaal

Mijn dochter van 10.5 maand slaapt nog niet door, prima..dat heb ik maar te accepteren :)

Maar de dag begint daardoor elke keer weer anders. De ene keer bv om 5.00 uur andere keer 7.00 uur dan weer om 4.00 uur. Als ik lekker vrij ben is dat gewoon oke maar met het werk is dat best ingewikkeld soms. Ik weet nooit hoeveel voeding er uit de vriezer gehaald moet worden enzo..
    hoe doen andere mensen dat toch? Begint jullie dag ook zo onregelmatig? Hoe doen jullie dat als je moet werken qua voedingen enzo..(dl drinkt niet of nauwelijks op mijn verzoek)

Wat ik al.zeg is het geen probleem als ik thuis ben maar op het kdv willen ze wel een beetje richtlijn hebben hoe haar dag in elkaar zit. Het enige wat ik weet dat er ong 4 uur tussen zit..maarja, dat is ook steeds anders (dl meldt zich niet) en soms schuif ik het ook een beetje zo zodat het beter uitkomt :)

Ben benieuwd hoe jullie het doen

gr baby001

2. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Herkenbaar. Bij ons meisje is het de laatste tijd ook erg onregelmatig de nacht/ochtendvoeding. Ooit om 4.00u, ooit om 6.00u en daarvoor had ze ooit om 7.00u nog geen honger. Voorheen sliep ze meestal van 23.00u (droomvoeding) tot 6.00u, maar de laatste tijd is er niks van te zeggen. (Dochter is 7 maanden) Ik geef aan de oma's meestal door hoe laat ze gedronken heeft zodat zij er ong 4 uur tussen kunnen tellen. Het komt niet zo precies maar dan hebben ze toch een beetje een richtlijn.

Deel Deze Pagina