Eerste "echte"cyclus na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Eliza23, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliza23

Eliza23 Lid

28 okt 2010
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Bij mij is in november geconstateerd dat het vruchtje al vrij snel, na ruim 5 weken, gestopt is met groeien. Helaas kwamen we hier pas achter bij bijna 11 weken.
    Ik heb de miskraam opgewekt met pillen en op 1 december kwam het vruchtje los. Daarna (6-12) controle bij de VK gehad en toen was er nog iets van weefsel te zien maar gelukkig niet genoeg om een curretage te ondergaan.
    Op 14-01 ben ik weer ongesteld geworden en ben nu aan het wachten op dat heerlijke moment dat ik een positieve test in handen heb...of, hoe raar dat ook klinkt...., een stabiele cyclus.

Ik had dus nadat ik echt schoon was...een cyclus van 32 dagen, "normaal" had ik een cyclus van 30 dagen.

Weten jullie of je cyclus nu langer blijft of....?

Hoop natuurlijk dat ik weer zwanger ben maar als dat niet zo mag zijn...dan hoop ik in ieder geval weer netjes ongesteld te worden. Ben dus nu bang dat ik niet ongesteld ben en ook niet zwanger....

Een miskraam is verschrikkelijk maar het wachten en de onzekerheid daarna........

2. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Bij mij herstelde hij zich direct na de eerste menstruatie naar 29 dagen. Ben nog nooit zo regelmatig geweest na mijn curretage. Maar dit zal bij iedereen verschillend zijn.

Verder sterkte en hopen dat je snel weer zwanger ben!!!
    Succes!

3. Eliza23

Eliza23 Lid

28 okt 2010
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, bedankt voor je reactie!!!!

Zie dat je weer zwanger bent...gefeliciteerd!!! altijd fijn om te zien dat het goed kan komen!

Ben je nu meer onzeker of geniet je juist meer????

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb na mijn mk maar 1 cyclus gehad zonder eisprong, dus niet eens een echte. de hcg bleef lang hangen, waardoor er geen ovulatie was. ik werd na 34 dagen ongesteld (normaal 29-31).
    daarna meteen weer zwanger!

5. Eliza23

Eliza23 Lid

28 okt 2010
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen dat jullie eigenlijk heel snel weer zwanger waren! Gaat natuurlijk niet voor iedereen op maar het haalt wel een beetje onzekerheid weg.
    Mijn man zegt ook "joh...als het toen zo snel bingo is...dan kan het nu ook niet lang duren". Maar die overtuiging heb ik (nog) niet! Misschien is het wel al raak!
    Helaas zijn die symptomen gelijk aan menstruatie, toen ik net zwanger was dacht ik ook dat ik on zou worden....

Bedankt voor jullie berichtjes!

6. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    ik riep gelijk vanaf het moment dat ik de test had gedaan :"deze zit goed en ik ga deze zwangerschap uitdragen!" Heel stoer :)maar zo verschrikkelijk onzeker over alles, kwaaltjes die komen en gaan enz. Ik moet zeggen nu ik iets verder in de zwangerschap ben krijg ik beetje bij beetje iets meer vertrouwen en ben heel blij dat ik een wekelijkse echo krijg. Is ook niet niks 2 miskramen binnen een half jaar!
    Ik hoop voor jou dat je ook heel snel terug zwanger mag zijn!!!

7. Eliza23

Eliza23 Lid

28 okt 2010
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo he! 1 vond il al verschrikkelijk...maar 2 is helemaal verschrikkelijk! Gelukkig dat er goede controle is!

Voelde me zo stom toen ik voor de eerste echo ging en ze doodleuk zei: "dit is geen beeld dat ik herken bij een zwangerschap van 10 weken". u bent niet zwanger meer! Dus ik nog boos: "ik heb toch niet voor niets 5 positieve testen".
    Het was al bij ruim 5 weken misgegaan....we hadden al helemaal plannen om het dat weekend na de echo aan de ouder te vertellen!

Maar ik voelde wel dat het niet goed zat...voelde niets meer, ik bedoel de weinig symptomen verdwenen en werden niet erger...mijn temperatuur ging omlaag. Ik wist het wel en had het tegen mijn man uitgesproken...het eerste wat ik zei na de echo "zie je wel".

Nu durf ik niets meer te voelen of te denken....eerst maar een pos. test en een goede echo!

8. badeendje11

10 jan 2011
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat naar! Ik heb een kindje met 18 weken zwangersschap verloren, toen bleek na 6 weken en 20 pakken tampons dat er nog een restplacenta zat! Toen dat eruit was, was ik na 30 dagen echt weer ongi en nu 6 maanden later alweer 9 wkn zwanger. Ik ben 38 en dan ben je als het goed is minder vruchtbaar...dus na een miskraam ed, ben je volgens mij wel meer vruchtbaar!

Sterkte met wachten, het liefste wil je gewoon weten hoe het zit

9. Eliza23

Eliza23 Lid

28 okt 2010
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ppppft dan ben je al de "veilige grens" voorbij en dan gaat het nog mis! maargoed dat kan altijd...

Als ik een cyclus van 30 dagen aan zou houden dan moet ik vandaag ongesteld worden....en ik voel menstruatiekrampjes...maar die voelde ik ook de dagen voordat ik een positieve test deed. Er werkt in ieder geval wat...maar wat?????:(

Deel Deze Pagina