Minder koolhydraten eten en afvallen. Wie ervaring?

Discussie in 'De lounge' gestart door boannan, 24 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    ik ben de laatste paar maanden 5/6 kg aangekomen en dat is allemaal op mijn buik gaan zitten. ik ben niet dik, ik heb wel een zwemband en dat wil ik niet. ik heb een bmi van 21 geloof ik. en een vet percentage van 32%. Dat is echt teveel. dat moet gewoon minder van mezelf.

buiten het afvallen voel ik me met dit dieet veel beter. ik was altijd moe en gaapte de hele dag. ook altijd honger en zin in snoep. nu een week bezig met dit dieet en ik voel me topfit. geen gegaap meer en niet meer moe. suikerbehoefte is ook weg.

2. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.085
    1.069
    113
    Ik ben ook 1.72m en weeg nu 57kg.
    En dat is echt niet te dun.
    Begon midden september met 59kg.

Er moet zelfs nog wat vet af.
    Ben nu aantal weken gezond aan t eten, en FitnessBlender op YT aan t volgen, en hardlopen,
    en dat werkt goed.

De drang naar ongezond blijft alleen nog wel.
    maar geef er niet meer aan toe.
    Wil zo graag weer strak, gespierder en goede conditie hebben.

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik vraag me wel af of je die zwembandjes er af kunt 'diëten'. Ik zou eerder denken, dat je die er af moet sporten. Door sport bouw je ook spiermassa op. Spieren zijn zwaarder dan vet, dus je zal er qua kilo's ook niet echt van afvallen, maar ik denk ook niet dat je dat moet willen. Met sport kun je die zwembandjes er wel aftrainen en door de spieren gaat het gewicht op andere plekken zitten, waar het wél leuk is. ;)
    Maar dat is meer Tina's gebied van expertise. :D

En dat fitter voelen en minder dips kan zeker door het minderen van suikers/kh komen!

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38

Gewoon bami of nasi maken maar ipv rijst of mie gebruik maken van bloemkoolrijst! Heerlijk! Voor Bami pak ik nog wel een zakje van Inproba van 0,29 dat vind ik acceptabel voor die ene keer in de zoveel tijd!

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38

Trainen op core spieren: planken, leg lift, diverse buikspieroefeningen, pelvis bridge ik doe dat onder begeleid zodat iemand anders de tijd bij houdt. Ik ben inmiddels 18 cm omtrek kwijt sinds mei.

6. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    ik hoef echt geen 57 kg te wegen, dan krijg ik commentaar denk ik haha. maar 60 wil ik wel graag.

ik heb ook die nasi zakjes gekocht. ga het van de week proberen.

Deel Deze Pagina