Meiden, ik ben reuze benieuwd hoe vaak die uitgerekende datum nou blijkt te kloppen in de praktijk. En ook of dit nog verschilt tussen 'normale' of ivf/icsi zwangerschappen. Ik kijk uit naar jullie ervaringen
Van mijzelf kan ik het nog niet vertellen maar ik heb één vriendin die OP haar uitgerekende datum is bevallen en één vriendin een dag na haar uitgerekende datum (van de eerste, ''natuurlijke'' zwangerschappen) Overigens heb ik ergens gelezen dat maar 4% op de uitgerekende datum bevalt...
Ik ben zelf als oudste geboren op de uitgerekende datum. Mijn eigen oudste kwam 2 weken te vroeg, die van mijn zusje 10 dagen en die van mijn beste vriendin 4 dagen.
Uitgerekend op 28 december en geboren op 4 januari door een inleiding en het zag er nog niet naar uit dat hij van plan was om zelf te komen Normale zwangerschap
Waar ik ook wel benieuwd naar ben, klopt je gevoel zeg maar..? Zelf heb ik het idee dat de uk eerder komt dan de uitgerekende datum. Hadden andere dat ook, of juist later, en klopte dat?
Mijn dochter is op de uitgerekende datum geboren. Bij mijn zoon ben ik ingeleid met 38 weken, dus dat telt niet haha.
Bij de eerste dacht ik dat het niet heel lang zou duren (veel harde buiken) en die kwam met 39.1 Bij de tweede ook harde buiken én al weken voorweeen, dus dacht dat duurt niet lang dit keer. 'Helaas' 41.3 spontaan geboren.