Eerste 1,5 uur Tweede 20 min Beide zonder persweeën ivm ruggeprik. Maar wel gelukt zonder medische ingreep Ook niet ingescheurd of geknipt
Bij de eerste 37 minuten geperst, bij de tweede slechts 6 minuten. Bij de derde wel weer 20 minuten, maar hij zat klem dus dat had een andere oorzaak.
Mijn eerste lang (geëindigd met vacuümpomp), de tweede 6 minuten. De derde mag ook zo snel over een paar weken
Wow ik krijg hier moed van Bij mijn dochter om precies te zijn 54 minuten geperst. Ik had sterke persweeën en deed geloof ik ook echt wel mee maar het ging gewoon niet sneller. Niet ingescheurd of ingeknipt trouwens, ook geen enkele ingreep. Nu mag het sneller gaan, ik vond het persen eigenlijk vervelender dan de hele weeënstorm daarvoor.
Bij de eerste ruim 1,5 uur, toen bleek dat ie toch niet vanzelf zou komen is hij met de vacuumpomp gehaald. Bij de tweede was ik zo bang dat ze ook niet vanzelf zou komen, en weigerde ik te persen. Daardoor duurde het 30 minuten, het had in 5 minuten gekund, volgens de vk.
Bij de eerste 1:15 uur en een paar hechtingen wel een gekneusd stuitje omdat ze daar tegenaan gedrukt zat. Bij de tweede 7 min en 1 hechting dus klopt zeker hier!
Bij de eerste 2u geperst, werd een vacuumverlossing. Bij de tweede 20 a 30 minuten geperst, wel ingeknipt.
Bij de 1e 1 uur en 20 minuten geperst. Bij de 2e 7 minuten geperst. Maar dat kwam niet doordat de weg al vrij gemaakt was hoor, maar omdat ik bij de 1e vrijwel geen persweeën had en bij de 2e juist hele sterke.
Bij de eerste 1,5 uur bij de tweede 30 minuten en bij de derde 15 minuten Hier klopt het dus zeker. En de laatste 2 waren ook nog eens sterrenkijkers weliswaar draaide beide nog net op het laatst. De 2e zat hierdoor wel vast met zijn schouder
Hier word ik blij van! Bij zoon ruim 1,5 uur geperst en toen vacuüm. Dus hoop heel erg dat het deze x makkelijker gaat!