Minder lang zwanger dan gedacht?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door username, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik werd ook 5 dagen teruggezet bij 6+3 (werd toen 5+5) en bij de termijn echo weer 5 dagen vooruit, en inmiddels loopt ons meisje nu een dag of 4 voor met de groei. :) en uiteindelijk kan ze zomaar 2 weken eerder of later geboren worden :D
    Als het hartje klopt is dat een heel goed teken bij 8/9 weken :)

2. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Thans ladies, geruststellende woorden. Ik hoop dat het allemaal goed is maandag.

Men ontdekte namelijk ook een tussenschotje in mijn baarmoeder. Daar ligt de kleine tegenaan. Ik lees wisselende verhalen op internet. Iemand hier ervaring mee?

3. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Ik ben bij beide zwangerschappen 5 dagen teruggezet (bij de 2e 2 weken geleden van 10+3 naar 9+2 en gisteren weer een paar dagen cadeau gekregen, zodat de uitgerekende datum nu 5 dagen verder ligt dan schatting nav EDLM).
    Wij maken blijkbaar wat kleinere kindjes (Y is geboren bij 38+4 en woog ook maar 2800 gram), dat bevalt prima..;)

4. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Bij de termijnecho ben ik 11 dagen terug gezet (dacht 10.2 te zijn en bleek pas 8.5 volgens de meting).
    Was bij mij prima mogelijk, omdat ik maar 1 cyclus heb gehad van 29 dagen na het stoppen met de pil, dus de tweede cyclus was blijkbaar een stuk langer. Al heb ik een digitale test gedaan die 3+ weken zwanger aangaf, terwijl ik toen teruggerekend nog maar op 4.5 zou hebben gezeten. Maakte me ook dus wel nerveus hoor, maar er hoefde geen nieuwe echo gemaakt te worden met 12 weken aldus de echoscopiste, dus ik ga er vanuit dat het gewoon goed zit. Nu al twee keer een mooi hartje gehoord en m'n kleintje een aantal keer gevoeld. Morgen de 20-weken echo, wat ik weer heel spannend vind, dus ik begrijp je volkomen. Maar mijn tip is toch: maak je niet te veel zorgen meis, want het kan prima :)

5. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Nou ik ben een dag vooruit gezet vergeleken met vorige week. Kleintje is flink gegroeid en doet het gelukkig goed.
    Nu dus 4 dagen later uitgerekend dan ik in eerste instantie dacht. Ach, belangrijkste is dat het kleintje het goed doet :)

6. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

15 jun 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat is fijn om te lezen!

7. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Fijn username!

Hier ook een goede 20-weken echo gehad. Kleintje ligt prima op schema, verschillende metingen van de exacte termijn tot en met 5 dagen verder dan mijn termijn. In ieder geval niets korter. Met 20 weken passen ze toch niks meer aan, dus ik wacht lekker af wanneer kleintje zich aan zal dienen. Eerst nog maar een week of 17 minimaal blijven zitten :)

8. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Wat fijn Samsoko :)

Deel Deze Pagina