Hallo! Ik heb op 9 juni een vroege miskraam gehad (5 weken), testten waren destijds niet vet positief maar er was een duidelijke tweede streep te zien. Ik ben 10 juni bij de verloskundige geweest die mij vertelde dat er niks meer te zien was op de echo, behalve een hele hoop bloed. Uiteindelijk heb ik vijf dagen gebloed (en ook het vruchtje verloren) en op 16 juni heb ik met middagurine een test gedaan (had niet veel gedronken) en deze bleek negatief. Echter, ik heb er niet lang naar zitten kijken.. ik zag geen tweede streepje dus heb aangenomen dat het Hcg weg was. Vanaf dag 8 ben ik met ovutesten gaan testen. Elke keer negatief, tot dag 10, toen heb ik een positieve ovutest gehad. Beide strepen even dik en donker. Rondom deze dagen flink geklust. Na mijn vermoedelijke ei ook al snel last van een vaag gevoel in mijn onderbuik en rondom de navelstreek ook last van mijn borsten. Gistermiddag gestest, in feite 10 a 11 dagen na mijn eisprong. Tot mijn verbazing een licht streepje (wel heeeel licht hoor). Vanochtendn nogmaals getest met ochtendurine en hierop was al vrij snel een vrij donkere roze streep te zien. Mijn vraag is dus nu: kan ik opnieuw zwanger zijn of is het HcG nog steeds van mijn vorige zwangerschap? En is het mogelijk dat ik zo'n vroege eisprong heb gehad (normaliter heb ik mijn eisprong op dag 15/16).
Hoihoi, Door een miskraam is je cyclus even van slag. Daardoor kan je langere maar ook kortere cyclusen hebben. Ik denk haast dat het een nieuwe zwangerschap is.....wacht nog een paar dagen tot een week en test dan nog eens! Dan moet de test duidelijk een streep geven! Imke
Dag Imke, Ik ben vandaag toch maar bij mijn verloskundige geweest, gelukkig vond zij het geen probleem om een inwendige echo te maken. Helaas loos alarm; er was een lege baarmoeder op de echo te zien. Wel dik baarmoederslijm wat volgens haar gunstig was en ook mijn eierstokken zagen er goed uit. Daarnaast, kon ze al zien dat wellicht mijn menstruatie er aan zat te komen. Balen, natuurlijk, maar wel enorm opgelucht dat ik uit deze onzekerheid ben. Nu duimen dat de menstruatie idd snel doorzet; kunnen we weer opnieuw aan de slag! Bedankt voor je antwoord in elk geval!