minder lang zwanger

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Stretchfield, May 5, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

Jun 3, 2015
    603
    108
    43
    13-3 bloeding begonnen, dit was de bloeding van stoppen met de pil. Ben daarna niet meer natuurlijk ongesteld geworden. En ben van 28 dagen cyclus uitgegaan. 10-4 zou ik dan of ongesteld worden of een positieve test hebben. Deze test had ik heel licht op 6-4, op vrijdag 7-4 al wat duidelijker. 8-4 toch een echte test.
    Gisteren een echo gehad. Ik zou dan 7 weken en 4 dagen zwanger zijn. Maar via de echo blijk ik een week korter zwanger te zijn. Dit zou kunnen omdat de cyclus niet betrouwbaar is zonder natuurlijke menstruatie. Maar toch voelt het beetje raar. Dan zou ik dus de vroege test van 7-4 een halve week na bevruchting zijn gemaakt. Dat is raar toch? Kan het zijn dat het dan niet klopt?

2. Hope19

Hope19 Bekend lid

Sep 23, 2016
    503
    86
    28
    Female
    's-Hertogenbosch
    Was er wel een kloppend hartje??

3. DDucky

DDucky Bekend lid

Jul 7, 2014
    997
    317
    63
    Ja hoor dat kan.
    Ik had bij deze zwangerschap met 3.5 week al zo'n knaltest dat MvM vroeg of ik niet meteen wilde beginnen :) ik dacht ook een week verder te zijn...
    Uiteindelijk met de termijnecho gecorrigeerd naar 4 dagen verschil.

Jeanney6 likes this.
  4. Roos32

Roos32 Bekend lid

Jun 2, 2013
    923
    137
    43
    Female
    Dat kan inderdaad en kan ook vele oorzaken hebben. Je eisprong was eerder dan verwacht (je cyclus was dus korter dan 28 dagen) of je hebt een late innesteling gehad. Het is inderdaad heel lastig bepalen als je direct na het stoppen van de pil zwanger bent geworden.

Was er wel al iets te zien op de echo? Een kloppend hartje?

5. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Dat is inderdaad mogelijk! Ik heb het zelf ook gehad (een hele week!) Heb je al wel een kloppend hartje gezien op je echo? Je ei is misschien later geweest?

6. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

Jun 3, 2015
    603
    108
    43
    Ja te hartjes klopte en alles zag er goed uit. Vind het zo raar. Over drie weken weer een echo. Ben benieuwd.

7. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

Jun 3, 2015
    603
    108
    43
    Het is er 1 hoor... auto correctie... maar het hartje klopt dus :)

Share This Page