Hoi, Ik ben morgen 9 weken zwanger en heb afgelopen vrijdag een eerste echo gehad ( dit omdat ik voor mijn dochter een miskraam heb gehad ) en daarop was alles goed, kloppend hartje ed dus wij heel blij. Nu werd ik van zondag op maandag nacht wakker met flinke buikkramp en misselijkheid... Het golfde door heel mijn buik die krampen. Ik stond heel snel op uit bed en kreeg een flinke vervelende steek door heel mijn buik waardoor ik even moest stilstaan. Daarna paar keer overgegeven en diarree ( sorry voor dit verhaal) gehad en daarna namen de krampen af... Ik heb verder geen bloedverlies gehad en geen krampen meer. Eigenlijk heb ik gewoon even de bevestiging nodig dat dit geen kwaad kan voor de zwangerschap....? Dit lijkt me geen miskraam toch? maar gewoon iets verkeerds gegeten of een virusje... Maar die felle venijnige steek in mijn buik zit me niet lekker...dit heb ik wel vaker als ik snel opsta of onverwachte beweging maak...is dit normaal? Alvast bedankt! Groetjes, Sleepy
Hoi Sleepy, waarschijnlijk is er door de plotselinge beweging van je maag-darmstelsel iets geprikkeld dat een irritatie teweeg bracht, die jij voelde als een venijnige steek. Dit gebeurt niet ín je baarmoeder, dus maak je daar maar geen zorgen over. En een (buik) virus kan een kindje wel hebben; krijgt ie alleen maar weerstand van. Ik duim met je mee dat het lekker goed blijft gaan. Groeten Brigitte
Bedankt voor je antwoord! Die venijnige steek die ik had heb ik wel vaker...en dan met name als ik te snel opsta of beweeg... Als ik google kom ik uit op bandenpijn, maar dat kan nu toch nog niet? Groetjes, Sleepy
Dat zou inderdaad wel vroeg zijn, maar het kan; de baarmoeder is helemaal opgehangen aan banden en die worden natuurlijk al wel uitgerekt. Groeten Brigitte
Oke dankjewel voor je antwoord! Zo vreemd...deze zwangerschap is nu al zoveel anders dan bij mijn dochter...best raar dat je weet hoe en wat en dan toch nog onzeker wordt...