Ha ladies, Even mijn verhaal kwijt. Het zal allemaal wel goed zitten, maar ik ben zo bang dat het niet zo is. Zou op 19 jan mn NOD hebben, uiteindelijk 1 dag bloedverlies met rode slierten (sorry voor de details), daarna hield het op. Vond het erg raar, dus testje gedaan, positief. De test daarna ook positief. Maar ik voel dus echt helemaal niets, niks is veranderd. Ik voel me totaal niet anders, geen misselijkheid, geen grotere borsten, etc. Wie herkent dit? Candy
Ik heb tot 6 maanden van mijn zwangerschap ook nergens last van gehad dus maak je maar geen zorgen. Niet iedereen heeft kwaaltjes. Gefeliciteerd!
Dank je wel voor je reactie. Goed om te horen dat mensen niets voelen, je leest zoveel andere dingen. Misselijk al voor hun NOD e.d. Ik dacht gewoon dat ik ongesteld werd, bleef alleen bij 1 dag.
neehoor, ik voelde me ook prima. De kwaaltjes kwamen later pas, maar wel vervelend voor je zeg die onzekerheid
ik heb me tot 6 a 7 weken net als anders gevoeld, toen misselijk en heel moe, de misselijkheid was na week 9 weer weg en de moeheid is nog steeds, dus meid, gefeliciteerd en geniet er maar van! het is toch heerlijk als je je (nog) goed voelt
De een heeft alle kwaaltjes de ander niks. Dat zegt niks. Je testen waren positief dus ga het maar geloven Gefeliciteerd
Ook ik heb nooit ergens last van gehad! het is dat ik een positieve test in handen had anders had ik het niet eens geloofd... Maak je niet te druk meid, er zijn zoals je hoort veel meer vrouwen die niet misselijk zijn, geen pijnlijke borsten hebben of iets.. Probeer te genieten! Liefs Agnes
Had precies hetzelfde, 2 dgn voor mijn NOD bloedverlies. 1 dag. Daarna positief getest. Nergens last van gehad. Alleen nu pijnlijke borsten. Verder niks. En kijk naar mijn banner. Het gaat nog allemaal goed! Gefeliciteerd met je zwangerschap! X Suzie
Dank je wel voor jullie reacties. Goed om te horen! Het is nog zo onwerkelijk, moet er steeds meer aan denken. Hou jullie op de hoogte x
Heerlijk lijkt me dat geen kwaaltjes! Dus geniet ervan zolang je ze niet hebt! Voel me nog steeds niet lekker en veel misselijk! pfff word er soms echt moe van!
Ook ik had, en heb nog steeds nergens last van. Niet moe, niet misselijk helemaal niets. Ik maakte me voor mijn echo ook erge zorgen, maar dat is gelukkig voor niets geweest. Het kan dus echt, helemaal geen kwaaltjes. Geniet er maar van.