Minder leven voelen doodeng

Discussion in 'Zwangerschap' started by chantal29, Feb 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Normaal is ons beebje een echte druktemaker. Sinds gisteravond voel ik niet of nauwelijks leven, ik vind het doodeng. Vandaag nog een afspraak bij de gyn hopelijk kan die me wat gerust stellen

2. rebecca86

rebecca86 Actief lid

Sep 14, 2008
    129
    0
    0
    heel eng is dat he..
    ik heb precies hetzelfde ook sinds gisteravond..
    normaal voel ik der echt vaak en veel.. maar nu bijna niks meer.. ik moet vandaag ook naar vk.. hoop dat alles goed is, en bij jou ook!
    Succes!..

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

succes vandaag allebei! ik heb trouwens rond de 24 a 25 weken ook zo'n dip gehad waarbij ik mijn meisje bijna niet voelde, bleek ze zich omgedraaid te hebben de smiestert.....

4. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    hai haaii!

wij waren 3 weken geleden in mexico op vakantie, en daar had ik ook anderhalve dag dat ik mn beebje amper voelde. Werd ik ook een beetje nerveus van! maar die avond werd ie ineens hartstikkkkkkkkkkkke wakker...
    soms zijn ze ook gewoon heel erg moe en lekker lui :D

maar wel goed dat je je gyn hebt gebeld. ik heb thuis ook zon Angelsound, als ik een piekerbui heb dan luister ik even snel en ben ik weer helemaal gerust gesteld :D

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Vervelend is dat hé?
    Maar maak je niet druk (althans. probeer het :)). Met deze zwangerschapsduur hoef je je kindje niet elke dag even goed te voelen. Pas vanaf 28 weken geldt de regel elke dag je kindje voelen.

6. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Ben bij de gyn geweest die heeft gelukkig een echo gemaakt en alles zag er prima uit. Hartje kloptje beebje bewoog ik voelde het niet maar hij/zij bewoog wel gelukkig. Vanavond dus lekker genieten van onze 3/4D echo

7. rebecca86

rebecca86 Actief lid

Sep 14, 2008
    129
    0
    0
    ooh gelukkig dat alles goed is :D
    Ik ben ook al geweest.. ze hebben bij mij een hartfilmpje gemaakt en was ook alles goed gelukkig, moet morgen weer terug voor nog een hartfilmpje maar dat doen ze altijd voor de zekerheid zei ze. :D

8. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Gelukkig bij jou ook alles goed. Dat zei de gyn tegen mij ook dat ze dat doen als je verder bent in je zwangerschap.

9. kvptje

kvptje Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Heb dat bij beide zwangerschappen ook wel eens gehad hoor, en tuurlijk maar je je dan ff druk of alles wel goed is. Gelukkig heb ik een hele nuchtere vriend die dan zei "schat, je bent ook wel eens een dagje lui en daarbij komt die kleine krijgt steeds minder ruimte om te bewegen hoor!"

Dan kwamen we bij de vk en zei me vriend dit en kreeg ik te horen van me vk "je moet een wat meer naar je vriend luisteren ;) "

10. Brechtje

Brechtje Actief lid

Sep 22, 2008
    493
    0
    0
    Toevallig heb ik hier gister ook een topic over geopend. :) Ben ook bij de verlos geweest en het hartje klopte gewoon nog mooi.
    Nu mocht ik ook gelijk komen omdat de kleine wat klein is en ik heel krap vrochtwater heb.

Vandaag schopte ze een paar keer heel hard in me blaas, zul je net zien :) Verlos zei ook dat je met 24 weken de kleine nog helemaal niet elke dag hoef te voelen. En missschien ligt ie wel gewoon naar de binnnekant toe.

11. Roosjeh19

Roosjeh19 Lid

Jan 30, 2009
    9
    0
    0
    winkel medewerkster`
    Flevoland

Ja idd allemaal erg zenuwslopend heb het nu ook al 3keer meegemaakt gisteren weer zo'n kramp en niks voellen dus maakte me ook ongerust!
    De verloskundige gebelt en die is even geweest hartje was goed maar ze voelde ook geen leven dus toch naat ziekenhuis voor CTG-scan en zag er allemaal goed uit wel wat weeen activiteit te zien dus t is lekker aan t rommelen..!

Greetzzz

12. poci

poci Lid

Nov 3, 2008
    56
    0
    0
    Hallo daar, bezorgde mama's,

Ik heb vanaf week 17 een hele drukke buik. Het draaien of verleggen scheen ik toch echt goed te voelen.

Nu ben ik echter 20 weken en vervolgens ben ik én mijn misselijkheid ineens kwijt en ik voel de beeb heel wat minder. Ik heb maandag de 20wkn echo.

We hebben het echt idioot druk en veel tegenslag, dus mss ben ik gewoon moe en doet de kleine net zo fijn mee.

Ik heb een minder weekend maar als ik jullie reacties lees, zal het heus wel goedkomen.

liefs poci.

Share This Page