goeie morgen meiden ik zit met het volgende en het zit me behoorlijk dwars als ik de liefde heb bedreven met mn partner komen de tranen daarna vanzelf niet dat de sex niet lekker was is hoor dat totaal niet maar ik snap gewoon niet waarom ik telkens na de sex moet huilen mn partner word er heel erg onzeker van en dan zeg ik wel van nee het was niet slecht er is niks ik weet niet waarom ik huil dan zegt hij ja je huilt toch niet zomaar ... zijn er meiden die dit herkennen en wat deden jullie er aan? en nog een vraagje aanstaande maandag 5 jan ga ik trouwen we doen het klein gewoon gemeentehuis in het uit met getuiges maar als ik daar aan denk word ik al emotioneel van hij wil echt met mij trouwen en dan komen de tranen nu ben ik bang dat ik de ochtend verpest met mn tranen wie is er met hun zwangerschap ook gaan trouwen en moest je veel huilen en wat deed je er aan om het onder controle te houden? alvast bedankt ! liefs ancie
leuk he zwanger zijn ik heb het wel vaker gehoord en wel eens gehad zwanger en trouwstress samen ja garantie op huilen hoor NOu ik hoop dat je veel mag lachen maar een traantje is niet erg, zorg voor waterproof mascara in elk egval!
Hoi, Ik huil momenteel ook overal om hoor! Ik zat laatst in de auto en hoorde een liedje op de radio, nou...een groot tranendal. Mijn vriend kijken van wat heeft die nou ineens? Ik ga a.s. donderdag trouwen. Ook gemeentehuis in en uit met getuigen. Met het kopen van de ringen stond ik al te sniffen bij de juwelier. Dat wordt wat donderdag...
ik ben getrouwd met alles erop en eraan toen ik 6 weken zwanger was (het ging wat sneller als gepland was de bedoeling NA de trouwerij) en was allemaal heel emotioneel omdat het echt de dag was waarvan ik heel mijn leven had gedroom met DE jurk, in een kasteel, feest, hele mooie foto's, bloemen, auto e.d. het is gewoon een hele emotionele dag.... maar wel een hele mooie om heel je leven te onthouden....
Waarschijnlijk is het een ontlading van alle spanning! geef aan dat je het vaker moet doen! is goed voor je! Ik heb het ook wel gehad.. en volgens mij was ik toen niet eens zwanger Maar had dan wel veel spanningen en zo. en dan nadien voel je al die spanning even wegglijden... en komen de tranen vanzelf. eigenlijk dan alleen vaker doen.. Hoop dat je er wat aan hebt. Liefs Jazzie
ik dacht trouwens bij het jawoord te gaan huilen maar had zo'n glimlach dat mijn mond zeer deed erna haha
Ik ben al eens getrouwd geweest, toen met alles erop en eraan. Ik heb toen ook alleen de hele dag lopen lachen. Geen traantje weggepinkt. Maar nu word ik al emotioneel als ik er aan denk. Misschien ook wel juist omdat het de tweede keer is en dat ik zo gelukkig ben met mijn a.s. en alles (ja hoor, daar zijn de waterlanders alweer...). Maar de hormonen zullen ook wel mee spelen denk ik...
Ah gos meis! Je hebt ultiem last van je zwangerschapshormonen! Valt niet zoveel aan te doen joh en moet dat dan? Je hebt een harstikke goeie reden om emotioneel te zijn! Leg dat maar aan je vent uit dat als je heel veel voelt (zoals bij sex) je gewoon extra geëmotioneerd raakt en dat daar nu tranen bij horen! Helemaal niet erg hoor.. gewoon lekker
Heel logisch en normaal. Ik huil nu ook vaak na de sex, is ontlading, je bent totaal ontspannen en door het klaarkomen heb je je emoties niet onder controle, daardoor zit er geen rem meer op en komt alles er gewoon even uit. Ik heb het ook wel eens als ik niet zwanger ben trouwens, gewoon uitleggen aan je mannetje dat dat helemaal NIETS met de sex te maken heeft in een negatieve manier maar eigenlijk juist positief is, je voelt je ontspannen en daardoor gebeurd dat , gewoon samen om proberen te lachen en laat die tranen maar lopen. Daarbij ga je ook nog trouwen, hoe bedoel je spannende tijd. Ja natuurlijk huil je dan makkelijk, je hebt last van hormonen en trouwstress/spanning. Niet druk om maken meid hoort er gewoon bij.
Ik kan ook heel raar ineens huilen. Bij een zielige film of een mooi lied, maar het ergste is nog: als ik een lachkick heb, kan dat ook ineens omslaan in huilen. Dit had ik al een paar dagen voor het testen. Mijn vriend en ik zaten te stoeien en ik moest heel erg lachen en opeens zat ik keihard te snikken. Mijn vriend schrok erg en hoopte maar dat ik zwanger was, want anders zou het wel erg vreemd zijn!
Ik huil ook vaak tijdens/na sex, maar dat deed ik ook al toen ik nog niet zwanger was. Het is zoiets intiems, hij komt dan zo dichtbij me, dat het me echt raakt. Gewoon blijven uitleggen dat het emoties zijn, misschien omdat je het zo fijn vind, en dat hij zich er niet druk om moet maken. Mijn vriend snapte er eerst ook nooit wat van, maar nu inmiddels wel en hij vindt het alleen maar lief haha