Halo, Ik heb gister positief getest en ben helemaal blij. Ik voel me god heb alleen menstruatie krampjes en erge rugpijn! Herkent iemand dit? Nu was mijn vraag eigenlijk wanneer ik een afspraak moet maken bij de verloskundige? Ga je uit van de eerste dag van je menstruatie of van de bevruchting? Want als het van de eerste dag van de laatste menstruatie is dan ben ik nu 6 weken dat was namelijk 17maart.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Je kunt al een afspraak maken bij een verloskundige, er zal dan waarschijnlijk een afspraak voor over een aantal weken gemaakt worden. Wat betreft de duur van je zwangerschap moet je uitgaan van de eerste dag van je laatste menstruatie
Gefeliciteerd!! Ze vragen bij de vk de laatste dag van je menstruatie, maar de duur van je zwangerschap hangt wel degelijk af van wanneer de bevruchting was. Dus als je die dag ongeveer weet dan kan je voor jezelf berekenen hoever je ongeveer bent. De vk mag je nu al bellen
Gefeliciteerd! Die klachtjes zijn heel herkenbaar hoor! Gewoon de vk bellen en zij vragen je precies wat ze weten willen om een afspraak te maken!